DERMACOL MEGA REVIEW

pondelok 3. októbra 2016

Ahojte,
dnes mám pre vás jednu mega veľkú recenziu na novinky od Dermacolu, preto budem rada, ak si ju nenecháte ujsť. Možno vás niečo osloví a možno už máte s niektorým z týchto produktov i vlastnú skúsenosť. 

Pomerne čerstvými novinkami sú prípravky slnečnej kozmetiky z rady Sun. Telové mlieko po opaľovaní do sprchy obsahuje extrakt z uhorky pre okamžitú úľavu a upokojenie vašej pokožky. Prispieva tak k ochladeniu pokožky, regenerácii a zmierneniu podráždenia. Balenie obsahuje 250 ml za cenu 5,39 na eshope. Z klasickej tuby sa jednoducho vytláča, takže ho môžete dopotrebovať úplne celé. Mlieka do sprchy som mala jeden čas v obľube a toto je navyše obohatené i o D-pantheol. Keďže ide o slnečnú kozmetiku, použila som ho po pobyte na slnku, kedy mi nepríjemne spieklo dekolt a ramená. Na ukľudnenie slnkom podráždenej pokožky je vhodné, na spálenú kožu však musíte pridať i starostlivosť navyše. Vodeodolné mlieko na opaľovanie pre deti SPF 50 som darovala sestre pre jej drobca, takže to posúdiť neviem, ale 50 SPF je na malé detičky ideálna, pod túto hranicu by som pri deťoch určite nešla. Cena za 200 ml je 11,49. Regeneračný a hydratačný balzam po opaľovaní s D-panthenolom, beta-karoténom a mandľovým olejom účinne hydratuje, upokojuje a regeneruje pokožku po opaľovaní. Pomáha chrániť jej mladistvý vzhľad a zanecháva ju hebkú. Má megalomanské balenie, až 400 ml, čo je na jednej strane fajn, no na strane druhej na cestovanie úplne nevhodné. Balzam nielenže pokožku regeneruje, ale i napomáha jej rýchlejšiemu zhnednutiu. Cena za 400 ml je 6,49.

Rôzne rozmaznávajúce prípravky na chodidlá to je to, čo ja môžem. Prakticky stále chodím pešo, čím mám nielen kondičku ale aj vymakané nohy. Preto ma veľmi potešila nová trojica vyvinutá nato, aby si mohli vaše nohy po celodennej námahe konečne vydýchnuť a nadobudli pocit sviežosti. Zvláčňujúci krém na nohy s výživným olivovým olejom, panthenolom a vitamínom E zvláčňuje a vyživuje namáhanú pokožku nôh. Účinne zvyšuje elasticitu pokožky, podporuje regeneráciu a hydratáciu. Krém má dezodoračný účinok, svieža vôňa nohy príjemne prevonia a uvoľní. S týmto krémom som maximálne spokojná, páči sa mi, že oproti obyčajným krémom má i účinok proti poteniu nôh. Cena za 100 ml je 2,65. Špeciálnu pozornosť je potrebné venovať pätám, ktoré majú sklon praskať či sa šúpať. Zmäkčujúci balzam na päty s výživným olivovým olejom a panthenolom účinne ošetruje, zvláčňuje a regeneruje suchú a popraskanú pokožku chodidiel. Kyselina salicylová chráni pred vznikom drsnej pokožky na pätách a zmierňuje svrbenie. Krém má dezodoračný účinok, svieža vôňa nohy príjemne prevonia a uvoľní. Pokožka zostáva hebká, hydratovaná a upokojená. Cena za 100 ml je 2,65. Krém používam niekoľkokrát do týždňa a päty sú tak neustále hydratované. Osviežujúci sprej na nohy a do topánok poskytuje 24 hodinovú ochranu pred nepríjemným zápachom, zatiaľ čo osviežuje vaše nohy. Aktívna látka Sensidin zabraňuje množeniu a rastu mikroorganizmov, ktoré rozkladajú pot. Chladivý mentol uvoľňuje unavené chodidlá. Sprej zanecháva nohy aj obuv ošetrené, prevoňané a chránené pred zápachom. Sprej do topánok som doma nikdy nemala a je to niečo, čo som z času na čas postrádala. Nohy sa mi nijak výrazne nepotia, ale občas sa stane, že ak je topánka nepriedušná, začne smrdieť a vtedy je čas použiť tento sprej. Mimochodom vonia veľmi príjemne a neutrálne. Cena za 130 ml je 3,79.
Letná nálož dekoratívnej kozmetiky dorazila v neónových a pestrých tónoch. Musím zdôrazniť, že ja si už pripadám na takéto farby pristará, preto poteším skôr mladšiu generáciu. Na dovolenke som však nevidela problém sa trochu odviazať čo sa týka líčenia. 
Dorazili mi i dva nové šťavnaté balzamy na pery vo verziách- Juicy a Candy. Zvláčňujúce balzamy na pery sú povestné svojimi neodolateľnými vôňami, pery ošetrujú, dodávajú im sviežosť a hodvábnu jemnosť. Farebne pery tónujú a zanechávajú ich lesklé, vyhladené a vláčne. Vyživujúca textúra s prírodnými olejmi, včelím voskom, a vitamínom E podporuje regeneráciu pier a vytvára na nich ochrannú vrstvičku a zabraňuje ich vysúšaniu. SPF 15 chráni pery pred slnečným žiarením. Srdiečkový tvar zmenili na jednoduchý okrúhly, čo je myslím si, nepochybne lepšie. Na týchto balzamoch ma strašne baví ich nápaditá vôňa i farby sú celkom pekné. Čo mi však vadí je ich obal, vrchnák popraskal takmer okamžite, a tom ich mala iba položené doma. Určite by mali do budúcna zapracovať na kvalitnejšom balení. Cena za 3,5 ml je 2,99.
Neónové laky nesmeli chýbať ani tento rok! Tieto laky dodajú nechtom žiarivý neónový vzhľad, ktorý však docielite. iba ak si pod ne dáte biely podklad, z vlastnej skúsenosti to viem. Ľahko a rovnomerne sa nanášajú, perfektne k nechtom priľnú a ľahko zasychajú. Prišli mi dva odtiene 22 a 18, na výber sú však aj iné farby. Cena za 5 ml je 1,49.
Farebná riasenka pre super objem a predĺženie ma zaskočila, je totiž vo farbe navy blue. Hovorím si, fúúú toto asi nebude nič pre mňa :-) Myslím, že sa hodí iba určitým typom aj to len na nejakú príležitosť. Riasenka sama o sebe ale nie je zlá, len pre ňu nemám využitie. Riasy výrazne predĺži a dodá im krásnu intenzívnu farbu a objem. Vďaka špeciálne vyvinutej kefke hmota riasy dokonale obalí, uhladí a vytvorí tak hladký povrch bez hrudiek. Môžete ju naniesť iba na spodné riasy a ak sa zladí s outfitom a celkovo s líčením, verím, že to môže vyzerať zaujímavo. Cena riasenky je 7,69.
Farebné púdre na vlasy mi celkovo prišli dva, jeden z nich putoval do súťaže o Mimsi Box a druhý v odtieni Gold som si nechala pre seba. Možno ho využijem na vianočný večierok alebo ples, s mojimi blonďavými vlasmi bude ladiť. Cena za kus je 3,79. Púder je dosť práškový, takže aplikácia si vyžaduje grif a po umytí vlasov sa normálne zmyje. 
Odvážne farby uzatvára farebná fixka na oči taktiež v Navy Blue farbe, čiže jej kombinovateľnosť s riasenkou je v tomto prípade jasná. Hĺbku a dramatickosť očí zvýrazníte novými novými farebnými fixkami na oči Dermacol Colour Eyeliner, s ktorými dokonale vykreslíte líniu pozdĺž rias. Má extra tenký flexibilný hrot a výborne kryje. Veľmi rýchlo schne a na oku drží, je dlhotrvácna. Jej farba je atypická, preto ju využijem iba príležitostne. Cena je 5,69.


4 komentáre

  1. Super produkty, viac ma zaujala ťa dekoratívna kozmetika v tých farebných odtieňoch ;) super článok

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tolik skvělých produktů! Tady se někdo má :) Mě nejvíce zaujaly neonkové laky :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť