NOVINKY NIVEA AQUA EFFECT alebo 3x super Nivea

pondelok 22. apríla 2013

Ahojte, naposledy som Vám spomínala, že nabudúce už príde i nejaká tá kozmetická kritika ;-) ale nakoniec sa som dostala tieto horúce novinky a musela som to sem predsa hodiť!
Kamarátka Janka (týmto ju pozdravujem) mi doniesla set troch výrobkov Nivea z Čiech (určite je dostupný i u nás, rozdiel bude jedine v cene ako inak :) a musím uznať, že sa naozaj vie trafiť!
Nivea aqua effect je novinkou na trhu a na oficiálnej stránke sa o nej píše:

"Vaša pleť potrebuje veľké množstvo vody, aby vyzerala zdravo a krásne, a to bez ohľadu na to, aký typ pleti máte. Výrobky z radu Aqua Effect sú vyvinuté podľa potrieb jednotlivých typov pleti a vždy poskytujú potrebnú hydratáciu."
1. NIVEA Osviežujúci čistiaci pleťový gél Aqua Effect
Je určený pre normálnu až zmiešanú pleť, čo je presne môj prípad, tak som ho hneď vyskúšala. Obsahuje vitamín E aktívnu látku HYDRA IQ. To, či má alebo nemá IQ normálny človek asi nezistí :D ale čo je podstatné gél vúbec nedráždi pokožku, nevysušuje, skôr je taký mastnejší. Netuším, či čistí póry do hĺbky lebo nejak i po použití ostali rovnaké, ale hydratuje určite a nemám v poslednom čase žiadne problémy s pleťou :) Obal je typicky niveácky ako i vôňa  a v celku praktický a čo sa týka balenia myslím že vydrží aj na horšie časy. Gél je svetlomodrej farby a akurát čo by som mu vytkla je, že by mi mohol troška zjemniť póry.
AKO FUNGUJE
Hĺbkovo čistí a udržuje hydratáciu pleti v rovnováhe.
Osviežujúce zloženie vitalizuje pleť.
POUŽITE
Masírujem si ho na navhlčenú tvár a dekolt a následne opláchnem vlažnou vodou. Klasika, žiaden zázrak ale aspoň jemnejšia pleť.
VÝSLEDOK:
Pleť je hĺbkovo vyčistená a osviežená.
Osviežená a hydratovaná je určite i zjemnená .
7/10

2. NIVEA Osviežujúca čistiaca pleťová voda Aqua Effect
To isté zloženie, podobné účinky. Musím však podotknúť, že funguje i na odličovanie make upu a vôbec sa mi po nej nerobia vyrážky. Je skvelá! Bez dobrej pleťovej vody sa proste žena dnes nezaobíde je to must have! Mne robí veľmi dobre, mám v poslednom čase o hodne lepšiu pleť a myslím, že na tom má svoj podiel i ona. Dievčatá so zmiešanou pleťou smelo do toho! Navyše na obale sú také malilinké trblietky pôsobí to ako keby sa trblietala samotná pleťová voda a to mi padlo do oka ako prvé.
objem: 200ml
AKO FUNGUJE
Hĺbkove čistí a odstraňuje zvyšky nečistôt.
Hydratuje pleť a udržuje jej prirodzenú hydratáciu v rovnováhe.
Osviežujúce zloženie rozjasňuje pleť.
VÝSLEDOK:
Vaša pleť bude dôkladne vyčistená a svieža.
9/10

3. NIVEA Zvláčňujúci denný krém Aqua Effect
Jemný našlahaný krém, vhodný na denno denné použitie. Extra nehydratuje, ale to som od neho ani neočakávala, lebo nemám rada mastné krémy, iba ak nočné a dobre a rýchlo sa vpíja, môžem sa nalíčit a ísť von :)
Žiaden mastný film, typická vôňa, kvalitná starostlivosť. Čo viac dodať.
objem: 50ml
AKO FUNGUJE
Poskytuje intenzívnu hydratáciu.
UV filtre chránia pleť pred vplyvmi slnečného žiarenia.
Ľahké zloženie pleť osviežuje.
Vitamín E chráni pleť pred nepriaznivými vplyvmi okolia.
VÝSLEDOK:
Vaša pleť je intenzívne hydratovaná, chránená, svieža a zamatovo jemná.
8/10

Ako BONUS na záver je výrobok Nivea Q10 roll on proti vráskam, ktorý si určite nekupujte, radšej choďte za tých 7 eur niekam do kina....
Absolútne nebadať žiadne účinky, je to úplne zbytočný výrobok, myslím že za tú cenu som čakala čosi iné. Chcela som zmierniť svoje vrásky pod očami, nepomohlo.....ach tá reklama :( človek sa dá rýchlo zlákať.
2/10 za značku....

MimsLady

1 komentár