EXOTIC BODY CARE telové maslo

pondelok 27. mája 2013

Ahojte,
v poslednom čase nemám veľa času nazvyš, samé učenie, skúšky a behačky. Ale povedala som si, že predsa len si musím nájsť troška času nato, čo ma tak baví a prichádzam s novou recenziou. Toto telové maslo som si kúpila už dávnejšie a mali ste možnosť ho vidieť v jednom z mojich predošlých postov. Do samotného testovania som sa pustila ešte len pred dvoma týždňami, keď mi definitívne došlo moje body butter od Eveline (kakao+ avokado-bolo úžasne voňavé. A teraz už ale  k samotnému výrobku :)

EXOTIC BODY CARE body butter cherry blossom & pitaya
Vyobracala som ho zo všetkých strán, ale značku som nenašla, viem len, že bolo vyrobené v Holandsku.
Čo je ale naozaj pozitívna správa, že neobsahuje žiadne parabény. Masielko je balené v plastovej dóze s klasickým vrchnáčikom na šrubovanie. Vo vnútri je ale taká plastová vecička, ktorú tam môžete nechať ak napríklad cestujete a tým pádom sa vám nezašpiní celý vrchnák. 

A čo je na tom celom najlepšie?!
Jednoznačne tá omamná vôňa! Pitayu tam rozhodne cítim a ako uvádza i názov, vonia to božsky exoticky! Na leto ako stvorené. Nevidím dôvod prečo by sa mali telové maslá používať iba v zime, navyše ak toto  už len na pohľad vyzerá tak dovolenkovo. Ak máte rady takéto ovocné a exotické vône rozhodne odporúčam, lebo vôňa sa na pokožke drží a prevoňalo mi to hádam celú izbu :) Aby som nezabudla-hydratácia je na jedničku! Taký hladký pocit som už dávno nemala. Krásne sa vpije a žiaden lepkavý ani nepríjemný pocit po ňom nemám. Zamilovala som sa doňho, konzistencia je pre mňa tak akurát. Rozotiera sa úplne ľahučko. Popravde, trocha som sa bála, že čo to bude za produkt, pre mňa úplne neznámy, ale som rada. A za tú cenu 3,59 (inak to stojí čosi okolo 6 eur) sa mi to určite oplatilo. Odporúčam všetkými desiatimi!!!

PLUSY A MÍNUSY
+ hydratácia
+ vôňa
+ akciová cena
- cena pred zľavou

objem: 200 ml
cena: 3,59 
predaj: OD Tesco
Rating: 10/10

5 komentárov

  1. Jeee to vypadá hezky, zajímalo by mě, jestli se dá koupit i v Česku. Budu se po něm muset kouknout :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa skús poobzerať;-) pri najhoršom ak nenájdeš konkrétne tento, majú tam zastrčených kopec nenápadných značiek, ktoré nemajú chybu

      Odstrániť
  2. nejsem zvyklá používat tělová másla, spíš mám raději mléka, ale tohle mě docela láká :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, to si mi vravela, je síce tuhšie ako mlieko ale vstrebáva sa dobre :) ak máš rada nové exotické vône tak vyskúšaj

      Odstrániť
  3. Škoda, že som to našla až teraz :( Vyzerá to tak super :)

    katkaink.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť