NEWS: limitky od Essence

štvrtok 9. mája 2013

Ahojte kočky, 
už minule som našla na nete nejaké nové limitky od Essence, ktoré sú naplánované na toto leto (jún- júl 2013). Predpokladám však, že k nám zavítajú o čosi neskôr.
  GIRLS on tour
Limitka vhodná pre baby na cestách, zmestí sa do každej kabelky, či už na párty alebo na nákupoch.
Ticket to paradise
Nádherné slnečné pláže, tropické podnebie, idylické ostrovy a azúrové more....v tomto duchu sa nesie táto limitka.

Môj názor:  Celkovo mi to pripadá stále o tom istom. Neviem, ale nič "must have" som tu pre seba nenašla. Z prvej limitky sú sympatické tie očné tiene, ale tieňov mám doma požehnane a lakov na nechty tiež. Z druhej sa mi celkom páči ten shimmer powder, ale je na moju svetlú pokožku príliš tmavý. Farebné maskary, to by mi určite nepristalo. Ten lipgloss vyzerá zaujímavo, ale asi by som si ho nekúpila. Zdá sa mi, že tých produktov je tam akosi málo, mali by prísť s niečím novým a troška viac sa snažiť. Uznáte, že prívesok na mobil alebo kefa so zrkadielkom sú síce milé, ale 16 rokov už nemám dávno :) Ak by som si musela predsa niečo vybrať, tak by to bol asi ten shimmer očný tieň z limitky ticket to paradise.

Na čo máte zálusk vy? Alebo ste ani vy nenašli nič, čo by sa vám extra páčilo? :)

MimsLady

6 komentárov

  1. Taky mi přijde, že je to pořád to samé. Jediné co mě zauajlo je z té první kolekce te, Lip & Cheek cream... to jediné bych chtěla vyzkoušet... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Popravde ma tu nezaujalo vôbec nič, máš pravdu nič nové a nič na čo by som povedala že to musím mať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cítím to stejně, taky mi to přijde pořád na jedno brdo :D Ráda bych tě pozvala na giveaway :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no je to slabota, čo už, mali by nás zamestnať a hned by sme prišli s niečím novým

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jó, je to sice hezký, ale essence je kvalita na prd. Občas se jim tedy něco povede, ale to je většinou jen náhoda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zbožňuju Essence, už se těším až tyhle limitky vyjdou, jestli u nás tedy bude. Nejvíc by se mi hodily ty zlaté stíny z Girls on tour :)

    OdpovedaťOdstrániť