Rituál

nedeľa 5. mája 2013

Ahojte, je jedna hodina ráno a mňa napadlo, že som už dlho nič nezverejnila. Tak vám aspoň ukážem ako si krátim čas pred spaním....

Keďže cez deň veľa času na čítanie časopisov nemám, tak ich listujem pred spaním. Elle často nekupujem, ale tentokrát som spravila výnimku, lebo tam bol pribalený fajn darček, ktorý som chcela vyskúšať. Je to najpredávanejší módny magazín a tej módy, značiek a krásnych fotiek je tam teda požehnane! Na úkor textu, ale niekedy nie je zlé prelistovať si i reklamu a zistiť čo je nové. Všimla som si že teraz je akcia na predplatné, tak do toho možno pôjdem :)) Keď sme už pri mojich zaspávacách rituáloch, nezaspím nikdy s pocitom suchých rúk a krémov na ruky mám vždy niekoľko. V tomto skoro už nič nie je, je od Dermacolu s kaviárom a slúži ako ochrana proti predčasnému stárnutiu, čo je super. Najprv mi nevoňal, ale teraz si ho neviem vynachváliť. Poznám ale i voňavejšie a lacnejšie krémy, ale tento ruky pekne zjemňuje a ja môžem ísť spať spokojná.Čo sa poslednej veci týka, každý deň beriem jednu tabletku Panthenolu na vlasy, pleť a nechty. Stojí okolo 3 eur a okrem toho podporuje i obranyschopnosť organizmu, mne však ide hlavne o nechty a vlasy. Nechty sa mi nelámu a vlasy sa menej mastia. Hneď cítim rozdiel, a však na vypadávanie a podobné problémy to je určite málo. Ak vás trápia nejaké také ťažkosti, určite začnite od stravy a nie od liekov a vlasových sránd. Všetko čo zjeme, si totiž náš organizmus zapamätá. (kiežby som na to myslela, keď skončím v mekáči :D, ale raz za čas to je ešte ok). Okrem tohto samozrejme strašne rada čítam knihy, som knihomoľ, pozerám seriály alebo len tak počúvam hudbu ale o tom nabudúce.....

Módna osveta, starostlivosť o pokožku, spraviť niečo pre skvalitnenie vizáže.....a môžme ísť spať :)


Dobrú noc všetkým a napíšte mi, aký rituál máte vy :)

Zverejnenie komentára