Sally Hansen Comfort Shine Lip Glaze

piatok 31. mája 2013

Ahojte kočky, 
skoro by som vám zabudla ukázať sľubovaný lip glaze z USA. 
Je od Sally Hansen v príchuti Fresh Strawberry a vonia na zjedenie. Musím sa priznať, že ale chuťovo nie je až taký jahôdkový, ale inak strašne sladučko rozvoniava. Vaše polovičky by taká príjemná vôňa zaiste tiež potešila :D nielen vás baby. 
Obal je maličký priesvitný plastový a keď odšrubujete vrchnáčik, tak vnútri je plastový štetček. S ním si glaze nanesiete na pery. Nijako extra nefarbí, ani nelepí, ale extra vonia!
Mne sa páči hlavne preto, že je atypický a jahôdkový, lebo ja jahôdky zbožňujem. Taká malá vecička dokáže spraviť takú veľkú radosť, by ste neverili. Nosím ho najmä po doma, ukľudňuje ma a je to príjemné mať ho  na perách :)
Páči sa vám?
Netuším, či niečo také dostať i u nás, to mi napíšte vy :)

4 komentáre

  1. Jejj tej je fakt krasny hned by ho brala ,, ja som si akurat tiež zaobstarala zo zahraničia ROmy :))

    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a nevieš či aj na slovensku sa take niečo predáva ? :)

      Odstrániť