Krásne vlasy s Weledou

štvrtok 11. júla 2013

Pekné popoludnie dámy!

Priznajte si, ktorá z vás je spokojná so svojimi vlasmi ? Neviem ako vy, ale mne sa z nich chce občas plakať  a stále hľadám starostlivosť, ktorá mi bude vyhovovať i dlhodobo. Sú jemné, lámu sa, padajú a sú spľasnuté pri korienkoch. Nemám rada komerčné značky plné farbív a silikónov, preto teraz skúšam hlavne prírodné prípravky na vlasy a nedávno ma zaujala značka Weleda. Dnešný článok bude o mojich postrehoch a skúsenostiach z používania ich 2 pomerne známych výrobkov, a to Ovsený regeneračný šampón a Ovsený regeneračný kondicionér z tej istej rady. Tieto produkty som si sama mohla vybrať, za čo som vďačná, a keďže som na ne počula pozitívne ohlasy, rozhodla som sa ich otestovať. 
Zaujal ma i popis na oficiálnej stránke 
"Prípravky starostlivosti o vlasy Weleda obnovujú a harmonizujú prirodzené funkcie vlasov a pokožky hlavy. Ich základom sú cukrové tenzidy obohatené o rastlinné výťažky z obilnín - pšenice, prosa a ovsa - zlepšujúce štruktúru vlasov, podporujúce prekrvenie a metabolizmus pokožky hlavy. Podporujú tak výživu korienkov vlasov, dodávajú im časť stavebného materiálu a pšeničný šampón súčasne pôsobí i proti nadmernej tvorbe lupín."

"Šampón s jemnou vôňou, s obsahom BIO jojobového oleja a výťažkom z BIO ovsa a šalvie. Vyhladzuje povrch vlasov, obmedzuje ich lámavosť, zanecháva vlasy lesklé a hebké. Výrobok je dermatologicky testovaný. Bez látok na báze minerálnych olejov vyrábaných z ropy. Bez obsahu silikónu."
Moje hodnotenie: Šampón som poctivo používala a umývala si s ním vlasy, aby bolo hodnotenie čo najobjektívnejšie. Pri úplne prvom umytí som sa čudovala, prečo skoro vôbec nepení, ale prírodné šampóny nezvyknú tak veľmi peniť. Takže netreba ho vyliať na hlavu pol balenia, lebo účinkuje. Pokožka hlavy si na prírodný šampón musela zvyknúť, preto som pri prvom česaní troška vyplzla :) Neľakajte sa, potom to už bolo ok. Čo je ale na tomto šampóne úplne najlepšie okrem prírodného zloženia je ten efekt! Vlasy mám od prírody jemné a málo objemné, navyše sa začali i lámať. Po použití sa vlasy doslova ako keby napili, zhrubli a ten objem bol teda podívaná. Leskli sa a zároveň sa krásne uhladili. Normálne som to nechápala, že moje vlasy vyzerajú také husté a hrubé. Jediné, čo šlo ťažšie bolo rozčesávanie, treba mať trpezlivosť. Odporúčam všetkým dievčatám, ktoré majú vlasy podobné ako ja a túžia po zdravo vyzerajúcich a objemných vlasoch. 
Rating 9/10
objem: 190 ml 
cena: 9,96

"Ovsený kondicionér s jemnou vôňou, s obsahom BIO jojobového a kokosového oleja, s výťažkom z BIO ovsa a bieleho slezu uhladzuje povrch vlasov, dodáva hydratáciu a navracia vlasom ich prirodzenú pružnosť. Bez látok na báze minerálnych olejov vyrábaných z ropy. Bez obsahu silikónu."

Moje hodnotenie: Pre lepšiu starostlivosť a ľahšie rozčesávanie som používala i kondicionér z tej istej rady. Skúšala som používať i šampón osobitne, ale väčší objem som dosiahla pri súbežnom používaní. Myslím, že hlavne vďaka nemu som mala takú hrivu. Ak by ste si ale chceli kúpiť len jedno alebo druhé, efekt zdravých vlasov by nebol taký výrazný. Viem o čom píšem verte mi :) Kondicionéru je naozaj požehnane, vydrží vám dlho a je dosť tuhý. Nanášajte ho len do dĺžok, lebo pri korienkoch by sa vám nemusel dobre vymyť a mali by ste pocit mastných a zlepených  vlasov. Je výživný a krásne vlasy zaceľuje, hlavne tie, ktoré sa lámu. 
Rating 9/10
objem: 200 ml
cena: 10,76



Poznáte tieto výrobky, chceli by ste ich vyskúšať ? :)


2 komentáre

  1. weledu poznám, ale produkty na vlasy som neskúšala..vďaka za tip , určite skúsim :)

    p.s. máš veľmi milý blog :))

    http://tammiasdiary.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento šampón mám aj ja doma a som s ním veľmi spokojná :) už po prvom použití sú vlasy lesklé a zároveň si udržali pekný objem. Odporúčam :))

    OdpovedaťOdstrániť