Once Upon A Time in Croatia....

pondelok 29. júla 2013

Večer sem konečne pridám nejaké tie vydarené fotky z dovolenky 
Dúfam , že mi to meškanie odpustíte, ale nezabudla som !!! :)
Výber z výberu,
dúfam, že sa bude páčiť.
Mňa tieto fotky vždy dobijú pozitívnou energiou, je v podstate jedno kde ste, hlavné je, aké dojmy a spomienky to vo vás zanechá :)
 Slapovi Krke - alebo miesto kde sa mieša slaná voda so sladkou :)
 Zadar - staré mesto
Malebné a pulzujúce uličky v Zadare
 Na odľahlom konci dediny
Sveti Filip i Jakov - pláža
 Zadar
 Zadar - mini prístav
 Súkromné móla
 Nápadníci v rade
 Jadrolinija v Zadare
 Západa slnka v Zadare - ako z plagátu :)
 Ja :)
 V Biograde na Moru
 Naše letovisko
 Naj reštaurácia v okolí
Salpovi Krke
 Zadar
 Zadar - nové mesto
Na pláži
 Na pláži
 Západ slnka v Zadare
 Zadar
Obchodík v Zadare
FOTO ARCHÍV AUTORKY-všetky práva vyhradené


5 komentárov

  1. Moc pěkné fotky:-), musela ses mít báječně ☼:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naozaj nádherné fotky!
    je vidieť, že dovolenku si si naozaj užila!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem vám dievčence, snažila som sa zachytiť tie pekné chvíle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. woooow to miesto na prvej fotke tam checm ísť to je kráááása ako v raji, je to tam nejaká hranica a nedá sa asi ísť až k vodopádom ?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. k vodopádom sa ísť nedá, vzhľadom na bezpečnosť, ale dá sa kúpať pod vodpádmi, ako máš na tej fotke po tú bielu čiaru za kúpajúcimi sa ľuďmi :)

    OdpovedaťOdstrániť