Tip na nákup: Rimmel 1+1

štvrtok 26. septembra 2013

Zdravím v neskorý večer!
Už týždeň poctivo študujem a keďže ma nebaví zdržiavať sa len medzi 4 stenami, vyšla som si dnes na nákupy. Ako inak, zasa som nič pekné na seba nenašla, hľadala som nejaké schopné tričká na seba, ale nič sa mi nepáčilo, vôbec nič....:/ Ale napriek tomu som neodišla naprázdno. Náhodou som skočila do Tety, ktorú máme v Galérke a tam som narazila na super akciu. Neviem či ju nájdete v letákoch, silne o tom pochybujem, ale tých akciových produktov tam mali požehnane. Bolo tam asi zo 40 dvojíc sale produktov od Rimmelu - stay matte make up + stay matte powder. Šlo teda o akciu 1+1 zadarmo, a aj keď jeden stay matte už mám doma, kúpila som si ďalší, lebo mi to proste nedalo. Myslela som, že cena je okolo 5 eur i niečo, o to väčší šok som zažila, keď som mrkla na bloček- 3,49 eur! Myslím, že toľko nestojí ani samotný púder, preto tento článok uverejňujem pre vás ako menší tip, ak máte rady podobné akcie.....
cena: 3,49
kde kúpite: Drogerie Teta


Dobrú noc :-)


6 komentárov

  1. Ja som ich kúpila tiež :) Dokonca ešte lacnejší: za 2,90 eur :) Robila som aj recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. stay mate je skvelý puder! :)
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som si v takejto ackií kúpila bb cream s týmto púdrom, a aj ked sa to oplatilo, tak ten bb cream mi vôbec nevyhovuje:X len pekne vonia.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem za radu :))

    btw. pozývam ťa na môj bolg http://give-me-ticket-neverland.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som túto akciu tiež využila :) nedalo sa odolať

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť