Môj jesenný wishlist

sobota 19. októbra 2013

Zdravím kočky!
Pomaličky sa nám blíži polnoc a už je to týždeň, čo ubehol od našej svadbovačky alebo u nás samozvanej  svadby roka a trpezlivo čakáme na fotečky a video, lebo bolo naozaj úžasne !!! (a pritom ja svadby z duše nenávidím :D)
Keďže ma cez týždeň zastihla riadna chrípka, ktorá ma doslova paralyzovala na pár dní, väčšinu času som strávila pitím hektolitrov čaju a personalizovanou liečbou. Už sa cítim oveľa lepšie, ale upratovacím prácam doma sa ešte aj tak úspešne vyhýbam :) Dnes bolo krásne počasíčko, ale u mňa bohužiaľ iba za oknom, pretože som sa celý deň učila :( Včera som ale zašla do Auparku a niečo pekné som si kúpila, ukážem na foto zajtra ;-) a tak mi napadlo zosumarizovať zoznam vecí, na ktoré si robím zálusk a ktoré by momentálne potešili moje ♥


1. O kožušinovej vestičke (resp. "chlpatej vestičke") sa mi sníva už dlhšie.....viem, že ju ani nevynosím ale proste ju chcem, či vyjde z módy alebo nie !

2. Troška ma inšpirovala výzva, ktorej som sa účastnila a nakoniec som i akosi prišla nachuť káru a károvaným košeliam......minimálne jednu musím ukoristiť....ale v nejakej normálnej farbe a strihu ;-)

3. Biela šifónová blúzka - must have! Jednu takú mám a je to nutnosť v šatníku každej ženy.

4. Pletená výbavička na chladné obdobie, najlepšie v zemitej farbe ....a hlavne nech hreje, hreje a hreje! (Mimochodom šálov a čiapok mám doma asi milióndvesto, ale proste potrebujem novú súpravu :))

5. Ďžíny, alebo nejaké trendy legíny na zimu, niečo využiteľné do každého počasia....

6. Veľká kabelka telovej farby, univarzálna všade a ku všetkému.....jednu som si objednala z netu, tak uvidíme ako bude vyzerať v reále, keď mi príde....

7. Bižutéria- náhrdelník s levom (už som si jeden taký objednala), ešte zháňam nejaké pekné zlaté náušnice a nápaditý prsteň....zlatá farba musí byť....

8. Univerzálny pletený svetrík, čo viac dodať......

9. Béžové čižmičky- ešte som bohužial také, aké by sa mi páčili, vôbec nenašla....:(

10. Imitácia koženej sukničky-možno je to prechodná záležitosť, ale páči sa mi to a ten áčkový strih pekne zvýrazní postavu.

11. Troška kozmetiky, ale naozaj iba nutnosti-korektor a nejaký dobrý lak od Sally Hansen (má naozaj skvelé laky odporúčam, vyzerajú ako gél laky)

Dobrú noc a napíšte mi čo by momentálne potešilo vás :-)


3 komentáre

  1. Na zlatú bižu určite odporúčam ebay :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkný článek, mně by se taky líbila nějaká teplá šála a spousta svetříků a sukýnkou bych taky nepohrdla. nebo nějaké jednoduché šaty, které bych mohla kombinovat :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherný wishlist, taky jsem si dělala podzimní/zimní wishlist :) tu koženou sukni mam na wishlistu taky :DD


    Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    OdpovedaťOdstrániť