Maxfactor PAN STIK-ideálny korektor

pondelok 2. decembra 2013

Ahojte,
poznáte to-nedokonalosti pleti, akné, kruhy pod očami.....bezchybnou pleťou bez jedinej chybičky sa môže pýšiť asi jedine Angelika z rovnomenného filmu, my ostatné bežné smrteľníčky, preto ale často trpíme komplexom. Dlhý čas som zháňala vhodný korektor-zaujal ma Catrice, Dermacol i drahšie značky, z ktorých mi bohužiaľ nesadol ani jeden odtieň. Keď som bola mladšia, asi všetky moje spolužiačky používali korekčnú tyčinku od Avonu ako jediné líčidlo, no svietilo to na kilometer, keďže o make upe vtedy ešte ani nechyrovali a korektor im farebne nesedel. Časom som úplne zanevrela na tieto pomôcky krásy a vyhľadávala som radšej silne krycie make upy a snažila sa nedostatky pleti dobehnúť lepšou životosprávou a životným štýlom. Ono sa mi to i celkom darilo, kým neprišlo zlomové obdobie. Mám vyhádzané čelo ako v 15-ke, kruhy pod očami a vrásky....no proste ťažké obdobie a stresy sa podpísali i na mojej tvári. PAN STIK od Maxfactor ma ale veľmi milo prekvapil! Svitlo na lepšie časy dámy, ak hľadáte schopný a efektný korektor, určite čítajte ďalej!



Oficiálny popis
Krémový make-up s vláčnym zložením a extra krycou silou. Ak hľadáte make-up, ktorý vám dodá pohodlie dvoch výrobkov v jednom, už nehľadajte. Jednoduché nanášanie a maximálne prekrytie nedostatkov pleti je tu. PANSTIK má bohatú krémovú konzistenciu, ktorá jednoducho a rýchlo zakryje všetky nedostatky vašej pleti. PANSTIK je vysoko krémový make-up s maximálnou krycou schopnosťou. Perfektne "maskuje" nepríjemné nedostatky, ako sú popraskané žilky, pigmentové škvrny a iné poškodenia pleti. Dostupný v 8 odtieňoch.
Kľúčové fakty/Vlastnosti/Prínos:
  • vytvára excelentné prekrytie 
  • má jemné a zvláčňujúce zloženie 
  • pomáha zakryť pigmentové škvrny a iné nedostatky pleti
Má síce v názve, že ide o make up, ale neviem si predstaviť žeby som ho používala inak ako korektor.Balenie je ozaj malinké a vysúvateľné pomocou kolieska, podobne ako korekčné tyčinky. Je priam stvorený na krytie kruhov pod očami, ktorých sa tak dlho nemôžem zbaviť. Zakúpila som ho na internete v odtieni True Beige 12, čo je asi najsvetlejší zo všetkých 8 odtieňov. Je dostupný i v drogériách, ale na nete sa cenovo vyplatí viac. Ako môžete vidieť na obrázku, nevyzerá veľmi bledo a predsa aj keď som bleduľa, ako náhle si dám make up, pekne s ním splynie.
Ukážku jeho maximálne krycej schopnosti môžete vidieť na nasledujúcom obrázku. PAN STIK spĺňa všetko, čo sľubuje. Konzistenciou je krémový, parfumovaný je veľmi jemne. Takmer dokonale zakryje nedokonalosti a zároveň pre dobre zvolenom odtieni i splynie s pokožkou. Primárne je určený pre normálnu až suchú pleť, čo je určite výhoda, ak si ho chcete nanášať pod oči. Rozotieram ho dostratena prstami ale určite by to šlo i so štetcom na make up :-) Dá sa použiť i na celú tvár, pre tie z vás, ktoré by to chceli vyskúšať, keďže je to kombinácia tekutého make upu a korektoru. Vďaka silnej krycej schopnosti by však určite nebol vhodný pre každú z vás a taktiež by mohol vytvoriť neželaný efekt "masky". Na mastnej pleti by sa mohol zbytočne lesknúť, preto ho odporúčam hlavne babám so suchšou pleťou.
PAN STIK má maličké 9 g balenie a môžete ho so sebou nosiť každý deň v prípade núdze. Tento korektor si ma okamžite získal a myslím, že poslúži nejednej žene byť krajšia a vyzerať lepšie :) Cena je troška vyššia, ale určite zato stojí.
cena: 7,00


Aký korektor používate vy ?


5 komentárov

  1. aj ja som si ho kupila minuly tyzden,je super,krasne vonia a kryje..aj ked chcem vyskusat catrice,na ten som čitala kopec recenzií

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám už ho víc než rok a je to můj nejoblíbenější korektor.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Raz veľmi dávno sme ho mali doma, ešte keď som pomaly nevedela čo je makeup. A patlala som si ho na celú tvár. No, kryl naozaj perfektne, horšie to už bolo s tým mastením :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No téda!! akurát som mala v pláne si nejaký kúpiť! Paráda, ďakujem!!!! A tá cena mi nepríde až tak prehnaná ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Popřemýšlím :)) díky za tip

    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovedaťOdstrániť