Vytvaruj si lepšie (EN)JA

pondelok 5. mája 2014

Ahojte,
všetky spolubojovníčky v chudnutí a vylepšovaní svojej postavy :-) Určite ste si všimli, že kto v dnešnej dobe nechodí do fitka a nevypotí tam aspoň 2 hektolitre vody, je už dávno out. Nehovoriac o "motivačných" fotkách o zrkadlo s vypracovaným bruškom či pozadím, ktoré nás zaplavujú zo všetkých možných strán i nemožných sociálnych sietí. Ak k tomu pridáme ešte povinný "dress code" do posilňovne, must have súčasnosti-super sexy body sa nám nabaľuje, až kým z toho človek nie je riadne otrávený, že do tej posilňovne radšej aj tak nikdy nezablúdi....

Poviem vám, trvalo mi veľmi dlho, kým som sa k tomu odhodlala, ale keď som videla ten tlak super tela, aký je na nás dnes vyvíjaný, i ja som mu podľahla. O chvíľku budem mať 25 rokov a celý život som vážila do 50 kíl. Na pohľad som vždy vyzerala tak akurát, ale odkedy som začala chodiť na výšku, pohyb sa mi znížil na minimum. Na strednej som stále chodila pešky a zrazu električka sem, električka tam, bez mestskej dopravy to jednoducho nešlo. Odrazilo sa to aj na mojej postave, celkovo som sa cítila taká nespevnená, ochabli všetky svaly. Bruško to je číra katastrofa aj teraz, o tom sa mi nechce ani baviť. Už som skúšala brušákové výzvy, došla som až po 70 a okrem bloknutej krčnej chrbtice mi to nič nedalo.....tak som si povedala, že skúsim posilku. Začala som vstávať každé ráno na šiestu, aby som ju mala celú pre seba a hlavne aby som tam nestretla "makačov" čo tlakujú namiesto činiek vrecia s proteínmi :D. Šlo mi to fajn, zamerala som sa hlavne na chrbát a brucho, sem tam nejaké kondičné cvičenie na záver. Nabrala som asi 2 kilá svalov! :) Dnes už vážim o čosi viac, avšak nie tuku, čo je super. Popri cvičení som začala riešiť aj stravu (aj keď lakocinky si dám vždy)- ryža s mäskom, žiadne rezne a podobne, dobrý pitný režim, ovocie, zelenina a mliečne nápoje. Ďalším krokom bola správna voľba kozmetiky, ktorá by mi pomohla formu udržať....a tu sa dostávame k dnešnej recenzii. 

Do oka mi padla sada Enja od Dermacolu, je na blogoch veľmi frekventovaná, takže ju iste poznáte. Zakúpila som si zoštíhľujúci gél na zadoček a boky a na testovanie som obdržala spevňujúci telový olej zo stránky www.krasa.cz/ Pôvodne to mala byť darčeková sada olej+gél na dekolt a poprsie, ten som však zdvorilo domietla, keďže je to asi jediná partia, kde spevňovať nič nemusím :-)))
 DERMACOL ENJA FIRMING OIL, 150 ml
"Účinné zloženie obohatené o pokožke vlastný koenzým Q10 podporuje obnovu buniek a dodáva im energiu, posilňuje kolagénové a elastínové vlákna a zlepšuje vzhľad pokožky. Obsiahnuté prírodné oleje  sa intenzívne starajú o pokožku, vyživujú ju a chránia."
odporúčaná cena: 6,89
Krásne fialové balenie je asi to, čo naozaj upúta zákazníka pri potulkách medzi regálmi kozmetiky. Obal je plastový s abnormálne veľkým snímateľným vrchnákom, ktorý chráni dávkovač s pumpičkou. Na boku je viditeľný priesvitný pás, vďaka ktorému máte pred sebou vždy mierku, koľko ste už spotrebovali :-) Olej veľmi pekne vonia, nijak silno či vtieravo, tak akurát. Je dosť riedky, takže ani sa nenazdáte, a už sa zapracuje do pokožky, vsakuje naozaj rýchlo. Ruky si po ňom ale samozrejme musíte umyť, predsa len je to olej a je mastný, práve preto som si ho nestíhala dávať 2x denne ako odporúčajú ale len raz, a to večer pred spaním. Vtedy som sa nemusela nikam obliekať ani strojiť a času som mala habadej. 
Účinky oleja nespozorujete hneď a už vôbec nie, ak vaša jediná aktivita je prepínanie kanálov na televízore. Chce to sebaobetovanie, sebazaprenie a cvičenie!!! Bez toho vám, dovolím si tvrdiť, ani svätená voda nepomôže. Ak budete cvičiť, hoc len 30 minút denne, ale súvisle, za pomoci tohto oleja si spevníte i problémovejšie partie. Olej veľmi dobre hydratuje a regeneruje pokožku, je hladká a pevnejšia na dotyk. Základom je pravidelná aplikácia-každý deň. Merala som sa a podarilo sa mi zhodiť z brucha pár cm, nie veľa, asi len 2-3, ale aj to je lepšie ako nič. S inými partiami problém nemám, tam to šlo o čosi lepšie a rýchlejšie. Najlepšie účinkuje na vlhkú pokožku, asi ako každý olej, preto je super dávať si ho po sprche pred spaním. 
Má vynikajúce zloženie
  • koenzým Q10 - silný antioxidant, ktorý zamedzuje vzniku voľných radikálov a chráni pred poškodením UV žiarením, zamedzuje vzniku vrások a predčasnému starnutiu pokožky, chráni a posilňuje kolagénové a elastínové vlákna , podporuje bunkovú aktivitu
  • hroznový olej - obsahuje veľké množstvo bioaktívnych látok ( polyfenolov ), antioxidant - pôsobí proti vzniku voľných radikálov, zvyšuje elasticitu pokožky a spevňuje ju, zvláčňuje a zjemňuje pokožku, tlmí prejavy starnutia, má sťahujúce a antiseptické účinky, obmedzuje vznik kŕčových žíl, opuchov a bolestí nôh 
  • avokádový olej - obsahuje významné množstvo nenasýtených mastných kyselín, vitamíny A , D , E , lecitín a minerály, zlepšuje pružnosť a elasticitu pokožky , regeneruje a zjemňuje stvrdnutú tkanivo , uvoľňuje svalstvo, chráni pokožku pred vysušením a zhrubnutím pri mraze a iných nepriaznivých vplyvoch okolitého prostredia, pomáha prirodzene chrániť pred UV žiarením 
  • olivový olej - chráni a zjemňuje pokožku , udržuje v pokožke prirodzenú vlhkosť, prospieva najmä popraskanej, hrubej a ekzémovej pokožke
  • olej z marhuľových jadier - regeneruje pokožku , zjemňuje ju a upokojuje, a vďaka týmto účinkom je vhodný najmä pre suchú a citlivú pokožku 
Jeho účinky by som zhrnula nasledovne: super hydratuje a zároveň jemne vypína pokožku, nemusíte používať iné prípravky na staroslivosť o telo. Je vhodný i na suchú a citlivú pokožku, bojuje i proti opuchom, striám, kŕčovým žilám i proti starnutiu. Udržuje v pokožke vhlkosť a tým ju udržiava pružnú a jemnú. Je teda vhodný na všetky typy pokožky, nemusíte sa vôbec obávať, budete z neho nadšené. Nezabudnite že pre efekt je dôležitá strava, cvičenie a až tak kozmetika, ktorá vám len udržuje formu :-)

DERMACOL LIFT-GEL, 150 ml
"Vypínací gél na zadok a boky s účinným liporedukčním systémom (Lipomoist, kofeín a morské riasy), určený pre zoštíhlenie a remodeláciu zadočka a bokov. Účinné látky stimulujú lipolýzu a dlhodobo zabraňujú opätovnému ukladaniu tukov v problematických partiách."
Gél je určený na zadoček a boky, ale nebojte sa ho aplikovať aj inam. Skúšala som stehná i brucho cítila som jemný chladivý efekt, ten však nie je nijak výrazne citeľný. Konzistencia je gélová, keďže sa jedná o vypínací gél a musím podotknúť, že hneď po aplikácii si bežím umyť ruky, lebo je lepkavý. Asi minútku, dve počkám kým sa vstrebe a na tele už ten lepivý pocit vôbec nebadám, pokožka je hladká a vypnutá. V porovnaní s olejom je to tá istá liga, avšak oveľa rýchlejšie mi ubúda, naozaj na sebe nešetrím. Zatiaľ sa mi však nepodarilo zoštíhliť sa o 1 veľkosť, ako píšu na obale, lebo ak aj schudnem, naberiem svalstvo a skôr sú mi veci tesnejšie. Na pohľad to ale vyzerá lepšie, mám pevnejšie nožky aj boky, nie ako mľandravé cesto na nedeľné buchty.  Na zadoček si ho dávam len občas, na ten vám predstavím vychytávku na záver!
Balenie je v klasickej tube a stojí okolo 7 eur, v akcii som ho videla i za 3 eurá.

"Prvé sérum na zadoček s push-up efektom BACK UP 3D obsahuje aktívnu koktail rastlinných výťažkov s účinkom, ktorý vás ohromí. Obsahuje: Guggul (extrakt z indického kríka, ktorý sa v ajurvédskom lekárstve používa po celé tisícročia) - zlepšuje hutnosť pleti a zadočku dodáva sexy plný tvar, kôra zo stromu ngalama - pôsobí ako silný antioxidant so spevňujúcim a vyhladzujúcim účinkom, ktorý bojuje proti starnutiu pleti, marulový olej - bohatý zdroj vitamínu E, vyživuje a zjemňuje pokožku, zázvor - stimuluje mikrocirkuláciu, odvodňuje a účinne bojuje proti celulitíde, výťažok z raže - posilňuje mechanickú odolnosť kože, ktorú zároveň vypína a dvíha."
Sérum príjemne chladí a cítim, že účinkuje, spomedzi všetkých výrobkov sa mi toto vidí asi ako najúčinejšie v boji proti ochabnutému zadočku a celulitíde. Mala som k dispozícii asi 6 vzorkových balení (v jednom sú 2), pričom jednu vzorku som spotrebovala len na polke zadku, nech to má efekt! Celulitídu mám miernu, ale vidím ju tam, a rozhodne sa jej chcem zbaviť. Je to najväčší nepriateľ plavkovej sezóny. Neskúmala som sa v zrkadle každý deň, ale mam mi povedala, že už nemám tak vysedený zadok ako predtým (je to i cvičením) a opäť sa mi zaguľatil. Sérum s push up efektom som skúšala prvýkrát a rozhodne by som ho doporučila najmä ženám po 30. Mám po ňom pocit mierneho chladenia a pnutia, preto si tiež myslím, že účinkuje. Avšak lepší efekt je možné docieliť len pravidelným používaním a určite plným balením.
odporúčaná cena: 1230 Kč

Ak ste došli až sem, teší ma, že ste si článok prečítali celý a že ste si z neho niečo i vzali.....cvičte tak, ako to vyhovuje vám a nepozerajte na modelky na plagátoch, tie tiež niekto musel retušovať :-) 


Majte sa krásne, work out and keep smiling ! :-)



1 komentár

  1. zaujalo mě to sérum, každopádně ale cena je poměrně dost vysoká, takže si ho stejně asi nepořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť