TOP 5 obľúbených rúžov na leto

sobota 19. júla 2014

Krásny podvečer vám prajem,
akosi nám na blogu chýba viac postov o dekoratívnej kozmetike, preto som už včera oprášila svoju zrkadlovku a pustila sa do prípravy dnešného článku o mojej obľúbenej 5 rúžov na pery. Až behom prípravy som si uvedomila, aká som ja konzerva. Takmer všetky rúže mám v svetloružovej, žuvačkovej alebo jemne koralovej farbe....žiadne experimenty ma v tomto neberú, v čiernej, cyklaménovej alebo v bordó si pripadám ako kostým z halloweenu (ten menej podarený :D). 
Práve preto mám vždy po ruke pekné dievčenské a jemné odtiene, o ktorých viem, že mi pristanú. Aj keď občas som naozaj zlenivelá a nechce sa mi ani len naniesť ten rúž, po väčšine si spravím len make up, oči a na rúž úplne zabudnem. Avšak napríklad ako dnes, keď viem, že chcem niekam vyraziť von, beriem to smrteľne vážne a rúž si beriem so sebou do kabelky, kamkoľvek idem.
Medzi moje najobľúbenejšie kúsky, ktoré tohto času najviac používam patrí Lip Addict z Oriflame, je to v podstate rúž, lesk a balzam v jednom v odtieni sviežej broskyne (Fresh Peach). Má peknú prirodzenú jemnú farbičku, na večer bije ale viac do ružova, krémovú konzistenciu a typickú vôňu tých starých klasických rúžov, na aké sme zvyknuté. Najviac na ňom obľubujem, že je ako masielko, je s ním tá najjednoduchšia aplikácia, prosto skvelo sa nanáša i naslepo bez zrkadielka.
 Druhý i tretí obľúbenec je z konkurenčného Avonu, oba mám už nejaký ten čas. Avon má dobré, kvalitné a lacné rúže, so všetkými som doteraz bola spokojná. Nie sú nejak extra trvácne, ale na bežný deň určite stačia. Creamy Melon z radu Color Absolute ste už mohli vidieť v jednom z príspevkov, ide pomerne o novinku, zatiaľ čo druhého adepta mám vo svojej zbierke už niečo vyše roka. Je sýtej, malinovoružovej farby (Kiss me pink) a preto sa dokonale hodí do letného počasia.
Poslední dvaja adepti uzatvárajú top 5 mojich letných rúžov, a sú nimi ospevovaný Color Whisper od Maybelline (Petal Rebel) a horúca novinka od Yves Rocher žiarivý rúž na pery so 100 % čerešňovým olejom, v šťavnatom odtieni Coral Doux. Na môj whisper nedám dopustiť, nerozteká sa v teple ako iné rúže vďaka svojmu baleniu a dodá perám jemný nádych ružovej, pričom je veľmi podobný až takmer identický s ružovým Baby Lips. YR ponúka taktiež jemnú pigmentáciu, pery hydratuje, rozžiari a dodáva im tú pravú "šťavu", ktorú v horúčavách tak potrebujú. 
Jedným zo žhavých tipov na prázdniny je i táto toaletka od Essence Million Miles Away, spríjemňujúca mi dovolenku pri mori. Nečakane sa ukázalo, že to nie je žiaden lacný smradík, ale celkom fajn vôňa, nepresladená, taká akurátne svieža, veselá a pestrá na cestovanie. Príjemne ma prekvapila i intenzita vône a dizajnové spracovanie flakónika, čo viac by si mohol človek priať za sedem eur, no uznajte. Stále, keď k nej privoniam vybavia sa mi krásne zážitky z Bulharska....aaaach....chytá ma nostalgia....


Majte sa krásne, by the way fotenie tváre, očí či pier stále nie je mojou parketou, musím sa zdokonaliť.
Ak sa vám článok páčil, dajte mi vedieť :-)
See ya!


4 komentáre

  1. Ty barvičky jsou naprosto dokonalé! Tyhle odstíny mám velice ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie odtiene rúžov sú úžasné! ♥
    Na rúže som aj ja zaťažená a tiež na takéto podobné odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som skúšala rúž od Avonu a som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť