Realash sérum na riasy- výsledky po 1. mesiaci

pondelok 11. augusta 2014

Ahojky,
to je ale hic, čo ? Už týždeň mi to pripadá ako rovnomenný názov filmu Peklo v Pacifiku :-D Ak sa k tomu pridá i môj prehriaty staručičký počítač, o zábavu mám postarené, preto sa teraz snážim väčšinu času netráviť pri pc ale venovať sa iným činnostiam, napr. športu :-)

No ale späť k recenzii, pred vyše mesiacom som vás oboznámila s tým, že začínam testovať Realash sérum na rast mihalníc a rias. Celý článok si môžete prečítať TU. Keďže som však troška lenivá, článok mi tu leží už asi týždeň, ale dnes vám to vynahradím. So sérom som spokojná, žiadne nežiadúce účinky sa nekonali, nemala som najmenší problém. Jedine ak sa mi viac prekrvilo oko, čo je vidno i na fotkách, viečka sú celé žilkovaté. Všetky podobné séra pracujú na tomto základe, prekrviť dané miesta aby riasy ľahšie a rýchlejšie rástli. 

Po mesiaci nejaké badateľné zmeny nevidno, snažila som sa to čo najlepšie zachytiť. Ale zaznamenala som, že mi pár rias vypadlo (už ich nenachádzam pri odličovaní na tampónoch toľko ako kedysi) a ak sa zapozeráte, uvidíte maličké riasy, ktoré mi začali rásť. Sú ešte mrňavé a fotky i skresľujú, pretože končeky rias mám bledé a tak to splýva a rozdiel je tažšie viditeľný. Ale v dĺžke vidím zmenu, o čosi podrástli. 
Na zahustenie však ešte budem potrebovať 2 mesiace užívanie, takže opäť sa vám prihlásim s konečným výsledkom o 2 mesiace. Druhá koláž je fotená pri lepšom svetle, preto mám riasy celkovo svetlejšie ale hneď na prvej fotke vidieť malilinký rozdiel, že podrástli. Inak som si rozdiely nevšimla a je to dosť ťažké posúdiť, či narástli o 10 % ako píšu v návode.


Majte sa krásne a užívajte si leto ! :-)

2 komentáre