Fall/Halloween Inspirations :-)

streda 22. októbra 2014

Viete čo mám na jeseni najradšej?
Jej akoby až magickú pochmúrnosť, takú tú správnu ponurú atmosféru. Keď sa k tomu pridružia i nápadité dekorácie, jej čaro iba podčiarknu. Neviem si predstaviť jeseň bez dyňového koláča alebo vyrezávania dýň. Nie som fanda amerických pseudo sviatkov, ale Halloween je podľa mňa cool. Američania sa rozhodne nehanbia odhodiť zábrany a sú schopní vyzdobiť si celý dvor i interiér kostlivcami, čiernymi mačkami, pavúkmi či čarodejnicami.....niekedy je toho naozaj moc, ak sa prezlečú ešte i do kostýmov :-D Tak trochu im závidím, že si vedia viac užívať život, viac sa smiať a oslavovať. Tento sviatok ma už od malička priťahoval, verila som, že v ten deň sa zo mňa ozaj stane aspoň na chvíľu čarodejnica :-) Rada som si zdobila izbu, vystrihovala strašidlá a lepila na steny netopierov, bola som na seba hrdá, že som si to spravila sama. Po čase som si chcela vyskúšať nejaký kostým, ale nevyšlo to. Stále snívam o kostýme pirátky, dodnes :-)

Obrázky, ktoré som si pre vás pripravila mi dnes obzvlášť zdvihli náladu. Najviac ma pobavili zvieratká a nápadité dezerty, no uznajte samé. Páčilo by sa mi aspoň na jeden deň sa premiestniť do iného sveta a inej doby.....tieto nápady, vzory a dekory sú podľa mňa fantastické, mne aj tento rok ostáva jediná úloha-kúpiť si tekvicu a v tichosti si ju vyrezávať (keďže preto nikto u nás doma nemá pochopenie). Škoda, snáď sa mi raz podarí zažiť ozajstný nefalšovaný Halloween.

zdroje obrázkov: www.weheartit.com

A čo vy, aký nato máte názor? :-)


4 komentáre

  1. Krásne obrázky!! :) Mne sa vždy celá táto jesenno-Helloweenska tématika veľmi páčila :) Je jedna z mojich najobľúbenejších :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já prostě MILUJU dýně, takže tohle je ideální článek pro mě :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja zase jeseň nemám vôbec rada, tiež ani dyňový koláč nemusím, no halloween milujem. Špeciálne som ho oslávila iba raz, ale každý rok si dám na seba nejaký DIY kostým len tak, pre seba. Milujem Mickeyho, super nápad ako si vyrezať tohtoročnú dyňu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože ako ja milujem jeseň :) Tie obrázky vyzerajú super!! :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť