Ziaja pomocníci

nedeľa 9. novembra 2014

Ahojte,
pre dnešok som si pre vás pripravila článok o troch pomocníkoch poľskej značky Ziaja, ktorých používam celoročne. Každý z nich je z inej produktovej rady, a tak vám ich najprv predstavím:

Telové mlieko obsahuje neuveriteľných 400 ml a má praktický dávkovač. Ak ste typ ako ja, ktorý produkty na telo často strieda dovolím si tvrdiť, že vám poslúži niekoľko mesiacov. Mliečko je o čosi menej mastné ako telové maslo, čo sa ale neodráža v celkovej hydratácia. Mlieko totižto výborne pokožku vyživuje a intenzívne regeneruje, za čo môžete poďakovať obsahu kozieho mlieka. Je určené predovšetkým na normálny až suchý typ pokožky. Nemám k nemu absolútne žiadne výhrady, vônia veľmi jemne a príjemne, pokožka je po ňom hladšia a skvelo hydratovaná. Toto telové mlieko sadne určite každému :-)
9/10



Pomerne novým výrobkom v radách Ziaja je regeneračný krémový gél na intímnu hygienu s kyselinou laktobionovou. Odkedy som ho dostala na testovanie, nič iné nepoužívam. Podľa popisu pôsobí upokojujúco na drobné poranenia a začervenania v intímnych miestach. Zároveň intenzívne hydratuje a pomáha zmierniť podráždenia. Obnovuje a udržiava fyziologické pH v intímnych miestach, čo je pre mňa veľmi dôležité. Po použití tohto gélu, i keď použijem väčšie množstvo ako obvykle, nemávam žiaden nepríjemný pocit a dokonale mi vyhovuje. Neviem kedy sa mi podarí spotrebovať 500 ml, ale už teraz viem, že si ho kúpim znova.
10/10
Kakaová lipo- regenerácia v podobe krému na ruky od Ziaji je proste bomba. Dôkladne regeneruje vrchnú časť pokožky. Navyše by mal spevňovať a chrániť i nechty na rukách, čo som si osobne ja zatiaľ nevšimla. Krém na ruky je bielej farby, konzistenciou tak akurát, aby nezanechal mastný filter. Obsahuje kakaové maslo a olej canola, vďaka čomu bude o vaše ruky postarané. Rýchlo sa vpije, takže ho nosím i cez deň so sebou v kabelke, po prípade si ho dávam pred spaním. Vôňa kakaa je trvácna a naozaj strašne autentická :-) Rúčky mám po ňom jemné, nemávam príliš presušené dlane, takže mne tento krém bohate stačí. Na normálnu pokožku je ideálny.
9/10

zloženie telového mlieka
zloženie intim gélu
zloženie krému na ruky


A čo vy? Máte tiež svojich obľúbencov od tejto značky ? :-)))


3 komentáre

  1. Obľúbencov nemám, pretože som zatiaľ nič neskúšala. Pravdu povediac, ani ma to veľmi neláka. Tak ako bolo volakedy na blogoch vela Biodermy, teraz ju predbehla Ziaja.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten gélik na intímnu hygienu si budem musieť kúpiť až spotrebujem aktuálny produkt :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ziaja je boží :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť