Gabriella Salvete: Flawless Skin Foundation

nedeľa 7. decembra 2014

Ku značke Gabriella Salvete som sa dostala asi pred rokom, keď som narazila na jej úžasné pieskové laky na nechty. Neviem ako dlho je už na slovenskom trhu, ale určite len mojou nevšímavosťou som ju dlhodobo prehliadala. Túto značku je bežne dostať napr. 101 Drogerie, Tete alebo na internete. Má pekné spektrum výrobkov za rozumné ceny a na pohľad vyzerajú jej produkty draho, teda aspoň na mňa tak pôsobia. 

Dnes by som vám rada ukázala priamo v akcii jednu novinku od GS a tou je Flawless Skin Foundation, makeup proti pigmentovým škvrnám s ochranným faktorom SPF15. Z dlhodobého hľadiska by mal pomôcť predchádzať pigmentovým škvrnám, ako aj upchávaniu pórov a akné. Dostupných je 5 odtieňov, ja mám odtieň 02 čiže Beige.

Gabriella Salvete: Flawless Skin Foundation, 30ml
odtieň: 02 Beige
face
 Oficiálny popis
,,Fawless Skin zmení vašu pleť v bezchybnú. Tmavé a pigmentové škvrny sú perfektne zakryté a tón pleti je zjednotený. Make up Gabriella Salve Flawless Skin aktívne pôsobí proti rozvoju pigmentových škvŕn. Obsiahnutý SPF15 filter chráni pleť pred UV žiarením. Vďaka strednému krytiu make up prirodzene zjednotí pleť bez efektu masky."

 Balenie je v tube, čiže maximálne praktické a ľahké a dizajnovo taktiež dobre zvládnuté. Páči sa mi, že obal akoby jemne žiari, čo naznačuje, že pôjde o jemne rozjasňujúci makeup. Odtieň 02 vyzerá o čosi tmavší ako moja ruka, avšak dokonale sa rozotrie a splynie s pleťou. Je možné ho vrstviť a ozaj ním nešetriť, vo výsledku však veľký rozdiel nečakajte. Podľa mňa je to skôr tónovací fluid ako stredne krycí makeup, s tým, že konzistenciou pripomína bbečko. Pre aknóznu a problematickú pleť by mal byť tento makeup asi tabu, pretože krytie je fakt minimálne. Vyzerá na tvári maximálne prirodzene a nie je ani vidieť, že by som nejaký makeup mala. Ja síce netrpím akné, ale dokonalú pleť rozhodne nemám a trápia ma kdeaké iné nedokonalosti, preto si pomáham ešte korektorom a púdrom. Flawless Skin je určite vhodný na rýchle 5-minútové líčenie, kedy sa ponáhľate a chcete vyzerať čo najviac "natural". Žiadne fľaky ani šmuhy na tvári nehrozia. Odporúčila by som ho na denné líčenie či už do školy alebo na vychádzku, kedy nejaké extra krytie nie je potrebné. A predovšetkým ženám, ktoré nemajú príliš mastnú alebo aknóznu pleť.
Odporúčaná cena: 4-6 eur
kompletné líčenie
Použité produkty


Čo by ste mi odporučili od Gabrielly Salvete?
Skúšali ste tento makeup?



4 komentáre

  1. Tento makeup jsem vyhrála, ale v odstínu 05 Chocolate, takže jako totální bledule nemám šanci ho používat :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja od nich mám len jedny tiene a jeden lak na nechty, nejako ma tá kozmetika neláka :)
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. i never tried this product..it seems so nice
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť