Balea 3 novinky

sobota 3. októbra 2015

Čauky mňauky,
je tu október a s ním i dúfam viac času na blog, recenzie a papučové večery. Po horúcom lete to bude iste i celkom príjemná zmena, len tak si hovieť na gauči, piť teplý čaj a vymýšlať pre vás články. Dnes tu mám pripravenú recenziu na viacmenej ešte celkom letnú tematiku, ale na druhej strane ide o výrobky využiteľné myslím si celoročne. DM-ka nám testerkám poslala na testovanie veľmi vydarené výrobky, ako inak od značky Balea, ktorú mám strašne rada. Je tak lacná, že som možem ako ja tak i vy dovoliť stále skúšať nové a nové veci. 

Prvým výrobkom je niečo medzi antiperspirantom a deodorantom-Balea antiperspirant deo roll on active. Ide o akýsi hybrid a pre mňa i novinku súdiac vyslovene podľa názvu. Bola som z toho dosť zmätená a keď som tento produkt uvidela, bolo mi vyslovene nepríjemné ho použiť. Guľôčkové deodoranty neznášam a čo sa týka sprejov a podobných prípravkov od Baley, sú strašne slabé, neúčinkujú a zakaždým skončili ako osviežovač vzduchu. Na kvalitnom a účinnom antiperspirante si zakladám a som ochotná doň nemálo investovať. Po prečítaní pozitívnych ohlasov a recenzií na tento produkt som sa tak nejak vzchopila a zvedavosť predsa len zvíťazila. Myslela som, že tie blogerky nie sú pri zmysloch ak im toto naozaj účinkuje. Ale viete čo? Predsa len na tom niečo bude, deoš ma vyslovene prekvapil. Je súci i na horúcejšie dni, samozrejme beriem do úvahy i hormonálne zmeny, vtedy sa potím viac. Takých 5 hodín sa mu podarilo uchrániť ma pred nežiadúcim potením, niekedy i dvakrát toľko ale určite nie 48 hodín. Potom bola nutná opätovná aplikácia. Celkovo ho hodnotím veľmi kladne a za tú cenu je to vyslovene poklad. Mala som ho so sebou i na dovolenke a prežili sme i bojové podmienky vyše 12 hodín na nohách :-) By the way neobsahuje alkohol, ale obsahuje ako inak hliník.
Balea osviežujüci sprej mi pripomína dermálnu vodu od Biodermy. Táto možno nemá také zloženie, ale poslúži tiež dobre a je niekoľkonásobne lacnejšia. Či už na osvieženie po športe alebo len tak vo voľnom čase-nastriekať na tvár alebo na telo a hneď sa cítim živšie a sviežo. Sprchový gél so shimmer efektom je riadna pecka. Vonia ako kokos a je modrastej farby s jemnými trblietkami. Tie po osprchovaní samozrejme nie sú nijako extra viditeľné ale tá vôňa stojí zato, i keď ja tam necítim vyslovene iba kokos. Balea je hravá značka a má vkus na pútavé obaly najmä pre mladších ľudí, vie sa vyhrať i s vôňami a vždy viem že príde s niečím novým, ešte lepším a ovocejším :-)

Čo vy a Balea, tiež ju máte rady? 

13 komentárov

  1. Tak deodoranty a antiperspiranty by som rozhodne ako osviezovac vzduchu dychat nechcela. Staci sa pozriet co vsetko to obsahuje ... Velmi prijemne osviezovace vzduchu vyraba napr. Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som jeden vystriekala do wecka a zavriem dvere takže ani ja by som ich dýchať nechcela :D ale dala si dobrý point tak naň úprimne reagujem

      Odstrániť
  2. Ten kokosový mám doma, ale ještě jsem ho nezačala používat...tu vodu jsem chtěla zkusit, ale nikde jsem ji nepotkala, asi neumím hledat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem pričom presne sa nachádza v predajni a predavačky sú často mimo ak sa ich niečo opýtam ale tak určite ho tam musia mať ! :D

      Odstrániť
  3. Baleu mám veľmi rada, keď som sa tak minule pozerala na moju kozmetickú políčku zistila som, že sa na nej nachádza kopec produktov Balea, aj túto vodu v spreji mám, robila mi spoločnosť celé leto, je úžasná, hravo môže konkurovať drahým termálnym či dermálnym vodám.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Baleu mám ráda, mám doma pár výrobků a můžu s klidem říci že se vyrovnají těm dražším. V létě mi dělal společnost sprchový gel ze stejné řady jako máš ty kokosový a po umytí pokožka opravdu voněla. Myslím že tahle řada se celkově povedla i parfemací. Např. letní kolekce Tropic pro mě naopak byla nepříjemná ve vůni.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Produkty vyzerajú bombovo. Tomu deošu som sa tiež vyhýbala, no možno ho po tvojej recenzii predsa len vyskúšam. A ten sprcháč som už tiež okukovala v dmku, tak keď miniem momentálne zásoby, možno sa na neho tiež vrhnem ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Balea je super, taky se mi líbí jejich obaly. Více mě zaujala ta kokosová řada. Kuličkové antiperspiranty taky nesnáším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňa tieto produkty veľmi milo prekvapili, najmä voda v spreji ma sprevádzala celým letom :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě Balea přijde fajn, produkty většinou krásně voní a mají pěkný obaly :)
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super príspevok :)))

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť