Madrid

sobota 3. októbra 2015

 Krásny októbrový večer prajem,
ako som vám sľúbila, prinášam vám fotočlánok nabitý zážitkami a peknými spomienkami na nádherné historické mesto Madrid. Bolo veľmi ťažké vybrať z vyše 600 fotiek práve vzorku do článku a i keď tu nie je zďaleka zachytené všetko, vedzte, že je to mesto kráľovské už samo o sebe a stojí zato ho aspoň raz za život navštíviť. 

Nechajte sa unášať fotkami čarovného Madridu....

na tradičnom pravom blšom trhu kde okrem stánkov s rozličným tovarom zažijete i pravú španielsku mentalitu a schopnosť baviť sa 
kráľovský palác 
výhľad z Royal Palace

piť pivo na ulici to je také moje :D


Plaza Mayor


Nadal je v Španielsku pojem, tenistov strýko je veľkopodnikateľ s keramikou 
Mercado alebo luxusný "trh" s jedlom a špecialitami
na svoje si príde každý 
Museum de Prado
Biblioteka
Every brunette needs a blonde best friend
splnený životný den :D stretko s Rafom....toto bolo na každej zastávke!!!
hraje Real Madrid!!!...aj tak ale neznášam futbal 
nočný Madrid
menšia pauza
čo to mám na hlave?
výhľad na mesto 
Catedral de la Almudena-toľko stĺporadí ste ešte nevideli!

takto si žijú v kráľovskom paláci 
flamenco night!
vchod do Retiro parku-najúžasnejší park aký som kedy videla, plný zelene, zákutí a umelcov...to jazero v strede sa mi páčilo najviac
kačičky
najkrajšie spomienky
člnkovanie ma baví 

Majte sa krásne, teším sa na vaše postrehy a otázky :-)


4 komentáre

  1. To je krása. Na hodně místech jsem byla ale na spoustě také ne. Madrid má opravdu spoustu krásných míst co stojí za to navštívit. Letos musím už konečně navštívit Mercado de San Miguel, jedno z míst které chci navštívit a stále se sem nedostala. Když koukám na všechny fotky, hned bych tam jela. Jinak moc ti to sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak zaujímavých miest je tam spoustu, len čas prirodzene nevyšiel na všetky ale nevadí. Mercado určite odporúčam :) Ďakujem krásne, ďalší článok bude z Valencie :)

      Odstrániť