BRONZER OD FRAIS MONDE

pondelok 30. novembra 2015

Ahojte kočky,
dnes tu mám pre vás nákupný tip na jeden skvelý až priam rozprávkovo krásny bronzer. Reč je o bio kozmetike značky FRAIS MONDE, pochádzajúcej z Talianska s dlhoročnou tradíciou a vynikajúcim renomé, ktorá sa teší obľube už aj u nás na Slovensku. Vďaka zložkám bohatým na minerály, obsiahnutých v produktoch uspokojí i tie najnáročnejšie zákazníčky.



Ak ste i počuli o značke Frais Monde, málokto vie, že okrem pleťovej, telovej, vlasovej kozmetiky, parfumov a deo prípravkov značka vyrába i dekoratívnu kozmetiku. Mňa to značne prekvapilo, keď som v ich ponuke narazila na tento krásny bronzer, ktorý by mal byť dostupný v 3 odtieňoch, ja vlastním odtieň číslo 2. Je to zlatá stredná cesta, ale pokiaľ ste cez zimu bleduľka, viac vám sadne odtieň číslo 1. 

Čo vás chytí za srdce pri pohľade na zapečený bio bronzer Frais Monde, je nepochybne jeho vizuálne prevedenie. Papierové balenie iba podčiarkuje jeho kúzlo a i keď je pravdou, že papier podlieha najrýchlejšie poškodeniu, upozorňujem vás, že toto nie je kúsok na nosenie v kabelke :-) Podľa mňa si zaslúži čestné miesto niekde na poličke, tak ako som to urobila ja a nemusíte sa báť, že sa vám zničí, navyše pekne vynikne.
Krásne vynikne i na pleti. Zastávam názor, že bronzer respektíve lícenka je úžasný spôsob, ako tvár zvýrazniť a dodať jej ten správny výraz. Po riasenke je to určite môj najpoužívanejší produkt, bez ktorého nevyjdem na ulicu. S bronzerom sa cítim sebavedomejšia a jednoznačne i krajšia. Nájsť dobrý bronzer, ktorý by nebol oranžový, nepôsobil ako diskoguľa, neprášil a neoxidoval na pleti po pár hodinách, je ako hľadať ihlu v kope sena. Tu platí pravidlo, že sa oplatí zainvestovať a tento bronzer má to najlepšie z najlepšieho.
Bronzer je dokonale zapečený a vôbec ale vôbec nepráši. Má krásny prirodzený odtieň a na tvári nepôsobí umelo, ale splýva s pleťou. Veľmi pekne na pletí sedí a netreba ho opätovne nanášať, pretože vydrží neporušene takmer celý deň. Základom na nanášanie je kvalitný štetec, takto dosiahnete vrstvenie v požadovanom množstve. Z bronzeru takmer neubúda, čo hodnotím ako skvelé pozitívum. Pigmentácia by mohla byť sýtejšia, zvyčajne totiž doň idem štetcom i niekoľkokrát po sebe a na tvári stále pôsobí prirodzeným matným dojmom.
odporúčaná cena: 17,60
NEUTRÁLNE LÍČENIE S FRAIS MONDE BIO TERRACOTTA BAKED BRONZER

Skúšali ste už niečo od značky Frais Monde?
Ja som rozhodne nadšená <3


8 komentárov

  1. Pěkné líčení, jen nevím, zda je to to fotkou, že celý make-up je do oranžova, nebo já mám jen vysoký jas.. :)
    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi sú len fotky tak nasvietené, fotila som totiž za zlého svetla :-)

      Odstrániť
  2. O značce slyším poprvé ale musím uznat, že ti bronzer moc sluší! Vypadáš jako sluníčko! (:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku Frais Monde mám ráda, především jejich parfémový olej. Ale tenhle bronzer vypadá moc lákavě. Mrknu na něj.

    Maru adventní giveaway o balíček značky Too Faced

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o olejoch som už čítala samé chvály :-) možno skúsim nabudúce ten :)

      Odstrániť
  4. O tejto značke počujem prvý krát ale odradzuje ma tá cena :/

    OdpovedaťOdstrániť