BIOBEAUTY DECEMBROVÁ KRABIČKA KRÁSY

piatok 18. decembra 2015

Ahojte žienky,
už ste niekedy obdarovali samé seba? Myslím, že to robí každá žena a pomerne často....ale obdarovať sa na Vianoce? A prečo nie? To som si povedala, akonáhle som uvidela promo na decembrovú krabičku krásy a prírodných pokladov na stránke www.biobeauty.sk. Už dlhšie som si chcela niečo objednať, no nevedela som sa rozhodnúť a ako milovníčku prekvapení ma táto informácia náramne potešila. Krabičiek bol limitovaný počet a stihla som si zadovážiť tú svoju :-)

Určite horíte zvedavosťou, čo je vo vnútri a pôvodne som ju plánovala otvoriť symbolicky až 24.decembra, ale jednoducho som podľahla a nevydržala to :)

Tu je malé intro, aké tajomstvo sa v nej ukrývalo

 Páči sa mi decentné prevedenie krabičiek-pôsobí jednoducho, ekologicky a pritom krásne 
Saténová stuha už iba dotvára pozitívny dojem nabitý milým prekvapením vo vnútri.
 Obsah krabičky ma milo prekvapil i miestami možno trocha sklamal....
plný produkt by som uvítala iný namiesto detoxikačého peelingu :(
 Soaphoriu, slovenskú handmade kozmetiku už akiste poznáte. Ako prvú som vybalila vzorku telového suflé Nevinnosť. Vonia jemne a už som ho stihla i vyskúšať. Hydratuje exceletne.
SOAPHORIA NEVINNOSŤ TELOVÉ SUFLÉ
 Ďalšou vzorkou je prírodný dezodorant od značky PONIO. Kto o tejto značke ešte nepočul, odporúčam si niečo prečítať, vyrábajú skvelé šampúchy, pazúchy (rozumej šampóny a dezodoranty v tuhej podobe) či masážne kocky. 
PONIO POMARANČ A EUKALYPTUS
 Vegánska značka Skin Bossom a vzorka terapeutického kúpeľa, vystačí na minimálne 1 použitie.
SKIN BLOSSOM TERAPEUTICKÝ KÚPEĽ
 Bohatá vzorka (30g) čierneho bahna z Mŕtveho mora poslúži ako peeling/maska na tvár. Teším sa na jej otestovanie, bahno je vhodné i na psoriázu, boľavé kĺby či problematickú pokožku.
ČIERNE BAHNO Z MŔTVEHO MORA
Plným produktom v decembrovej krabičke je čiste prírodný 100% raw peeling z himalájskej soli. Podľa obalu by som to teda vonkoncom neuhádla, ale dám mu šancu, i keď nie som veľký fanda takýchto vecičiek. Viac by ma potešil nejaký iný plný produkt.
 JOHNY ORGANIC 100% RAW 
 Vzorka sprchovacej peny Pokušenie je myslím novinka a rozhodne si ju nechám a vyskúšam, či táto novodobá forma sprchovania stojí zato :-)
BIOBEAUTY POKUŠENIE SPRCHOVACIA PENA
 Vzorka telového mliečka od Mineral Beauty System. Túto značku už je dostať i v DM-ke čo je super. Mám veľmi rada vôňu oceánu z tejto rady, takže toto určite potešilo.
MINERAL BEAUTY SYSTEM BODY LOTION 
 A ďalšia vzorka tej istej značky, tentokrát je to šampón, čo znie sľubne. Ešte som neskúšala, no určite vyskúšam.
MINERAL BEAUTY SYSTEM MINERAL SHAMPOO
 Tri mydlové oriešky pre Popelku, aby som nemusela prať v potoku ako ona, no predsa ekologicky a zároveň v práčke. Oriešky sa vložia do práčky ku prádlu (zabalené napr. v ponožke) a už netreba žiaden prášok. No som extrémne zvedavá, čo to spraví. Vystačiť by mali na 1-2 použitia. Tomu vravím ekologické pranie, no na strane druhej tých orieškov vám treba docela dosť.
CLEANPHORIA MYDLOVÉ ORIEŠKY
 Ako darček bola pribalená i soľ do kúpeľa prenikavej vône, ktorá mne osobne imponuje.
 Mini mydielko s aktívnym uhlím je vraj dobré na aknóznu a problematickú pleť celkovo. Určite vydrží dlhšie, na ako vyzerá. Pri mojej spotrebe ho tak rýchlo nespotrebujem.
CARBONE ČISTIACE MYDLO S AKTÍVNYM UHLÍM

Krabička sa mi páči a teším sa z nej :-)
No viem si predstaviť i produkty, ktorým by som sa potešila predsa len o čosi viac.
Je to posledná krabička krásy v tomto roku...
Jej cena je 10 eur a momentálne je beznádejne vypredaná.

Páčila by sa vám ako darček? 


8 komentárov

  1. Já se obdarovávám dost často ,-) Jinak některé ty vůně určitě musí krásně vonět!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě tahle krabička taky hodně lákala, ale právě kvůli tomu zklamáni jsem si u nich objednala raději jiné výrobky, které potřebuji a jsem moc spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krabicka vypada docela lakave, akorat skoda, ze tam neni vic produktu v plnem baleni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow! Super! Taky chci takovou krabičku! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerá super! Pekné fotografie ♥

    Prajem príjemné prežitie vianočných sviatkov. | Gabrielle
    ♡ REALASH | AFTER HALF A YEAR ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tedaa, mně se obsah krabičky líbí vážně moc! Sice je trochu škoda, že je to vlastně krabička vzorečků, ale i přesto bych ji brala. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypada hodne dobre, jen by mi asi vadilo to, ze tam je jenom jeden plny produkt a zbytek jsou vzorky, coz je skoda.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovedaťOdstrániť