PARFUMS NOVINKY I.

pondelok 11. januára 2016

Čauky mňauky,
viete čo som si pre vás dnes pripravila? No predsa samé kozmetické lahôdky, síce len selektovaný výber, ale určite stojí za pozretie či inšpiráciu. Browsovala som ako zvyčajne na stránke parfums a narazila som na zopár zaujímavých noviniek, ktoré mi padli do očka a hneď si ich i pripisujem na môj wishlist. Na stránke www.parfums.sk ešte stále beží novoročný výpredaj, čo značí super akciové ceny nielen na parfumy ale i na kozmetiku, to ale len pre info. Ja som si vzala na mušku práve novinky, ktoré môžete najnovšie vzhliadnuť na stránke eshopu. Práve neustále rozširovanie značiek a sortimentu ma na tejto stránke extrémne baví, bežne strávim i hodiny prezeraním si sortimentu a ako pravá blogerka neraz večer doslova zaspávam pri kozmetike :-)

Čo ma zaujalo?
www.parfums.sk

Weleda prináša voňavé novinky-parfémové vody pre ženy, a to hneď v 3 dostupných verziách. Mne padla do oka parfémová voda s názvom Weleda Jardin de Vie Agrume. Malo by ísť o vôňu pripomínajúcu leto, kde hlavu tvorí grapefruit a mandarínka, srdce ylang-yland a základ santalové drevo. Okrem spomínaných vôní ma zaujali i darčekové sady. Weleda je kvalitná prírodná kozmetika, ktorá si sama pestuje rastliny vo vlastných záhradách a dbá na najvyššiu kvalitu a udržateľnosť životného prostredia. Od Weledy som toho nemálo vyskúšala a nedá sa ňou nič pokaziť. 

Orofluido by bol asi ten najúžasnejší elixír na vlasy, ak by neobsahoval mnou nežiadúce silikóny. Ale, istý čas som ho používala a nič mi vlasy nedokázalo tak rozžiariť a prevoňať. Teraz v kozmetickej sade spolu s lícenkou s názvom Orofluido Asia za super cenu 12,90. Vhodné na slabé , poškodené či suché vlásky. 

Pri vlasovke ešte chvíločku ostaneme. Zo šampónov si už dlhšie všímam pozitíne ohlasy na Garnier Densify. Mal by dodať objem a ovocne vonia, navyše je bez silikónov. Od Garnier mi málo čo vyhovovalo, ale láka ma tento šampón už len pre tú magickú ružovú farbu! Cena je 2,60. Rovnako premýšľam nad kúpou novej kefy a to inovatívnejšej verzie TT. Táto kefa sa volá Detangler Professional Hair Brush a má špeciálne rozložené štetinky a ergonomickú rukoväť, vďaka ktorým by sa mali dať vlasy ľahko rozčesať a pri tom sa nepretrhnúť ani nepoškodiť. Cena je 5,90.

Od Marc Jacobs som ešte nikdy nemala žiaden parfém a tento ma vcelku zaujal, volá sa Marc Jacobs Oh Lola!  Vôňa, ktorú podpísala Ann Gottlieb je zmiešaná z čerstvých ovocných tónov spolu s akordmi pivonky, lesnej jahody, hrušky, maliny, santalového dreva a vanilky a bola uvedená na trh už v roku 2011, takže je to novinka asi len v eshope. Cena je od 24,90.

Do očka mi ako vždy padla zaujímavá telová kozmetika na čele s britskou značkou Grace Cole. Ich telové maslo Grace Cole Boutique Vanilla Blush & Peony s extraktom mandľového oleja na mňa pôsobí luxusne. Naposledy som mala od nich sprchový peeling a bol senzačný, takže verím, že i telové maslo by nesklamalo. Cena je 6,90.



Farmona Magic Spa Lilac Blossom Fragrance cukrový peeling je ďalšou lahôdkou, ktorú som si pre vás pripravila, a to iba za cenu 3,90. Na záver som nezabudla ani na budúce mamičky :-) Medvedíková sada Mustela Musti mi pripomenula moju tehotnú kamošku, bol by to milý darček. Stojí 21,90 a obsahuje osviežujúcu vodu v spreji pre deti a plyšového medvedíka.

To bola prvá časť noviniek, ktoré ma zaujali, zajtra pokračujeme druhou časťou :-)


4 komentáre

  1. Pěkné věci. Parfém hledám nějaký co by se mi líbil. Určitě zvážím Marca Jacobse, některé vůně mi voní a jiné naopak moc ne. Detangle Teezer by si někdy též chtěla pořídit, zatím vlastní plno Tangle teezerů ale detangle žádný a moc by mě zajímalo jestli je oproti Tanglu lepší či ne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie si jediná, ktorá večer zaspáva pri vyberaní kozmetiky :D
    Skvelý výber :)

    CRYSTAL POPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z těchto novinek mě rozhodně nejvíce zaujal hřeben Detangler Professional a parfém od Marca Jacobse. Obojí bych moc ráda vyzkoušela! :) A cukrový peeling vypadá také báječně, takže i ten bych si chtěla pořídit. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť