BIONE COSMETICS

štvrtok 4. februára 2016

Čaute,
veľmi ma teší návštevnosť blgu za posledné dni, je to pre mňa hnacím motorom, aby som minimálne prispievala častejšie a stále prišla s novými zaujímavými produktmi na recenziu. Pre dnešok som si zobrala na mušku českú značku BIONE COSMETICS a jej regeneračnú radu na vlasy s keratínom a pšeničnými klíčkami. Rada obsahuje šampón, kondicionér a bezoplachový kondicionér v spreji. 

Celá rada je cielená pre majiteľky suchých a poškodených vlasov, ale podľa môjho názoru ju môže používať takmer každý, i ľudia s farbenými vlasmi, melírmi alebo celkovo nezdravým vzhľadom koruny krásy. 

Zopár faktov na úvod:
  • pšeničný olej zlepšuje pružnosť a pevnosť, zväčšuje objem vlasov a zvyšuje ich lesk
  • obsahuje vitamíny B1, B2, B6, panthenol a lecitín
  • keratínový hydrolyzát z ovčej vlny a proteíny obsahujú aminokyseliny zhodné s aminokyselinami ľudských vlasov
  • používaním produktov z tejto rady dochádza k doplneniu vlasovej štruktúry narušenej onduláciou, farbením, fénovaním a starnutím
  • bez silikónov, SLS, SLES, parabénov
  • hypoalergénne v bio kvalite
 Trojica produktov asi neohúri plastovým socíkovským obalom, ale to jej neberie jej kvalitu.  Začnem šampónom Bione Cosmetics Keratin Grain z tejto rady. Na obale sa píše, že vystačí na 200 použití a je to pravda. Stačí ho máličko, menej ako lieskový oriešok, lebo šampón i keď je bez SLS pení ako šialený. Pri väčšom množstve môže vlasy zaťažiť a tie ihneď zmastnejú alebo svrbí pokožka hlavy. Preto je veľmi dôležité dodržať primerané množstvo, aby nebol výsledný efekt sklamaním. Šampón mi nijako nevonia ale ani nesmrdí. Po použití sú vlasy lesklé a uhladené, objem som si nevšimla. Viacmenej sú také upravenejšie i bez použitia kondicionéra, ktorý je v prípade tohto šampónu zbytočný. Zvyknem ho ale používať v kombinácii s inými šampónmi. Vlasy mi prídu vyživené a dobre hydratované, lesknú sa ako šialené a sú také tvarovateľnejšie a viac ohybné. Úplne najčastešie však používam bezoplachový kondicionér, či už po umytí na ľahšie rozčesávanie alebo na suché vlasy, ak si robím cop a nechcem, aby vyzeral ako metla. Konzistenciou to pripomína vodu v spreji, ale opäť sa vlasy lesknú a sú hydratovanejšie, "napijú" sa a nevyzerajú ako zničený chemlon pri koncoch. K tomuto alebo aspoň podobnému spreju by som sa asi rada vrátila. 

Celú túto sadu kúpite na parfums za cca 7,50



Skúšali ste BIONE?


9 komentárov

  1. Se znackou Bione zkusenosti nemam,ale docela me jeji produkty lakaji vyzkouset :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tuhle značku jsem se už dívala na jednom e-shopu, když jsem dělala vlasový nákup.. Možná si příště přihodím nějaký sprej nebo tak :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som mala ten na vlasy (sprej) s Keratínom :) a je naozaj skvelý :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tuto značku som už pozerala a čo ja viem mne sa tie obaly páčia pripomináju mi take tie 70-80 roky, ale šampon ma laka určite ho skúsim ale asi iný druh a to že dobre pení sa mi páči:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuhle kosmetiku na vlasy jsem ještě nezkoušela, ale ten bezoplachový kondicionér by se mi taky líbil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. takýto šámpón by sa mi veru zišiel :)) inak máš veľmi pekne upravený blog :) asi si ho urobím podľa tvojho :D vzájomné sledovanie? :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Bione som zatiaľ mala len medový krém na tvár a ten bol božský. Plánujem vyskúšať aj ďalšie ich produkty tak sa určite mrknem aj na vlasovú kozmetiku.

    OdpovedaťOdstrániť