KRASNA KAZDY DEN

utorok 29. marca 2016

Krásny večer dámy, 
včerajšok bol opäť naším dňom, verím, že ste zahviezdili a vedro či dve plné studenej vody vás neprekvapilo a dali ste to s prehľadom. Mňa môj leňochod prekvapil nečakaným výletom do vany, kde sa ma za môjho neustáleho vreskotu a pišťania snažil obmäkčiť tým, že predsa nenamočí mi moju blonďatú hlavu...a vo finále som spacifikovala ja jeho a bol viac mokrý ako ja, ha ha :-) Účel svätí prostriedky a aby ste boli krásne po celý rok, nestačí iba veľkonočná návšteva šibačov a oblievačov. Veru, každá z nás by mala dopriať svojej pleti len to najlepšie v čo najprirozdenejšej a najčistejšej podobe. 

V dnešnom článku by som vám rada predstavila dva prírodné poklady zo stránky www.krasnakazdyden.cz. Osôbka, ktorá ho spravuje odvádza skvelú prácu, je vidieť, že všetko robí s láskou a i samotné rozbaľovanie je jedinečný estetický zážitok. Cit, s akým pani Míša balí každú jednu objednávku je vidieť a cítiť všetkými zmyslami.
Na testovanie mi prišli títo dvaja krásavci, sérum na normálnu a unavenú pleť slovenskej značky Mylo a šampúch na vlasy Ponio. Ani neviem, ktorému som sa potešila viac. Príroda je vždy príroda a má u mňa častokrát prednosť a ak mi správne brnkne na strunu, využívanie jej sily spočívajúcej práve v tej božskej jednoduchosti, mi skrátka robí nefalšovanú radosť.
Používate séra na pleť? Ja rozhodne áno! Vyskúšala som ich už niekoľko a každé bolo úplne iné, na iný účel. Za zrodom tohto tradičného séra, určeného primárne na normálnu a unavenú pleť (čo je po zime asi výstižným opisom tej mojej), stojí pani zo Slovenska, ako i za celou značkou Mylo.  Svojrázna vôňa napumpovaná tými najväčšími delikatesami ako: OLEJ Z HROZNOVÝCH JADIER - JOJOBOVÝ OLEJ - ŠÍPKOVÝ OLEJ - MALINOVÝ OLEJ - OLIVOVÝ SKVALEN - VITAMÍN E - POMARANČOVÝ OLEJ - JALOVCOVÝ OLEJ - OLEJ Z RUŽOVÉHO DREVA v spojitosti s balením zaváňajúcim nostalgiou našich starých mám a kvapkadlom pre pohodlné dávkovanie až po samé dno, premosťujú tradičnú kozmetiku s tou dnešnou, modernou. Sérum je mastné, je to čosi ako "dávka" tých najlepších olejov pre pleť. Naproti krémom sérum hydratuje pokožku do hĺbky. Obsahuje veľmi dôležité vitamíny, minerály a proteíny, ktoré sú nevyhnutné pre starostlivosť o žiarivú a zdravú pleť. Pre správne používanie a čo najväčšie nadšenie z jeho pozitív, je ale potrebné poznať správnu aplikáciu, všakže. Sérum sa vždy vždy vždy nanáša na navlhčenú pleť (napr. termálnou vodou, ružovou vodu alebo aj obyčajnou), inak sa jeho zložky do pokožky nevstrebú a teda minieme sa účinku. Mne vyhovuje dermálna voda od Biodermy, ale nie je to podmienka, určite nepoškodí ani obyčajná voda z vodovodu. Používam ho na noc, no je možné ráno i večer, resp. iba ráno alebo iba večer, je to maximálne individuálne a záleží od preferencií jednotlivca, či ním nahradí klasický krém a či nie. U mňa je to jasná voľba na večer, párkrát do týždňa, nie pravidelne. Na ráno by som nestíhala, pretože kým sa sérum vstrebe, už musím byť dávno v práci a ten proces nie je bleskurýchly. Stačí mi pár kvapiek na celú tvár, ktorú potom premasírujem a už iba nechám voľne vstrebať. Ráno som to v zrkadle opäť ja, no už chvalabohu nie ako vráskavá sušienka :-) Toto sérum môžem doporučiť tým z vás, ktoré hľadáte čosi premasťujúce, čiste prírodné bez skrytých chemických sránd a zároveň extra voňavé.

objem: 50 ml
cena: 18,50
O šampúchoch ste možno počuli a ak aj nie, čosi vám o nich prezradím. Sú to klasické šampóny, rozdiel je iba v tom, že sú v tuhej a nie tekutej forme. A sú vyrobené z prírodných látok, handmade samozrejme, čiže každý takýto rozkošný zelený šampúch prešiel niečími šikovnými rukami. Je to môj druhý šampúch v poradí a čo to som už pri ich používaní "vychytala". V prvom rade šampúch treba namočiť, pri styku s vodou ho triete buď v rukách alebo ním rovno prechádzate po vlasoch...ten sa napení, to budete len čumieť! Preto nedrhnúť o dušu, ale šetriť s ním! Bohatá pena svedčí o tom, že i prírodné šamóny bez SLS a SLES to vedia poriadne roztočiť. Následne je proces normálny, ako u obyčajných šampónov, vlásky zmyť vodou a šampúch odložiť. Pri každom šampónovaní cítim úľavu na pokožke, i to je dôvod prečo mám tieto šampúchy rada! Nezaťažujú, dobre odmastia a vlasy sa dajú hravo rozčesať i bez kondicionéru. Ja mám citrónový s rozmarínom a ten by mal byť na mastné vlasy. Panthenol ukľudní pokožku hlavy, citrón so žihľavou sa zasa postarajú o lesk vlasov. Kokosový olej a glycerín zacelia končeky a vlasy sa tak prirodzene ľahšie dajú rozčesať. Čo ma trochu sklamalo je, že na moje mastňáky je prikrátky. Na druhej strane sú moje vlasy čisté, voňavé a pokožka hlavy krochká blahom. Čo mi však vadí je, že ich mám ešte jemnejšie ako inokedy. Ale zasa skvelé je, že takmer nepadajú, iba minimálne. Vyskúšajte a rozhodnite sami :-)

objem: 30g /vydrží tak dlho ako 200 ml šampónu
cena: 3,80

Určite mrknite na stránku krasnakazdyden.cz!
Verím, že tam nájdete množstvo značiek, čo vás oslovia :-)


4 komentáre

  1. Taky zkouším různé šampuchy. Už jsem vyzkoušela soaphorii a teď mám dva od Ponia. Ponio jsem včera zkoušela poprvé, tak uvidím, jak budu spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné produkty jsi si vybrala, já jsem s tímto eshopem byla spokojená, taky chystám recenzi :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Me zaujalo to serum.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť