Výhra GA

štvrtok 10. marca 2016

Ahojte,
dnešným dňom som sa rozhodla uzavrieť GA ešte z decembra a vyhlásiť víťazku...
Bolo ťažké vybrať asi z 10 komentárov jeden a to podľa vlastného uváženia, tak som to teda nechala radšej na náhodu...
Dosť ma sklamalo, že sa vás málo zapojilo a ešte viac keď mi začali chodiť asi pred mesiacom aj dnes nazúrené komentáre kedy už bude vyhlásenie a ako si to predstavujem, poniektoré slečny si už možno myslia, že som súťaž zmazala alebo nebodaj je to fake a tak ďalej a tak ďalej...to je dosť odradzujúce...
Mne je ľúto, že som ju neuzavrela skôr ale viac mi je ľúto keď sa sem niekto natrieska a votrie iba kvôli súťaži...takže tak...
A teraz k výherkyni :-)


poprosím ťa o mail cez kontaktný formulár, aby som Ti poslala Tvoju výhru :-)

Pekný deň


Zverejnenie komentára