Pupa News #1

utorok 19. júla 2016

Zdravím kočky,
nesklamem vás ani tentoraz a v dnešnej recenzii vám opäť predstavím nádielku dekoratívky od Pupa Milano. Recenziu som sa rozhodla rozdeliť na dve časti, nakoľko okrem dekoratívky testujem i pleťovú radu Age Revolution, ktorej som sa rozhodla venovať samostatný článok. Prejdime ale k dnešným novinkám , ktorú som mala možnosť vyskúšať na vlastnej koži. Určite sa je na čo tešiť! :-)
Pamätáte si na kolekciu Dot Shock, ktorá bola ladená do luxusnej zlatej? Tak tieto vychytávky sú dizajnovo ladené do decentnej striebornej. Nejde o žiadnu limitovanú edíciu a nie sú to ani vecičky z jednej rady. Na testovanie som obdržala riasenku Pupa Vamp! Extreme, lesky na pery Miss Pupa Gloss a lícenku Like a Doll Blush
Lícenka  Like a Dol Maxi Blush  odtieň  202 ma dostala! Mám z tejto rady i púder a je mega skvelý a inak tomu nie je ani pri tejto lícenke. Mám pocit, že názov Maxi akosi logicky vyplynul z maxi objemu a to až 9,5g, čo už je čo povedať. Balenie je koncipované veľmi premyslene- vo vnútri sa nachádza zrakdielko i otvárateľné dno, kde je skrytý maličký štetec na aplikáciu. Líčkam dodá tú správnu farbu a to na celý deň, navyše odtieň tejto lícenky je presne taký, aký som už dávno hľadala. Povedala by som, že ním nemá čo pokaziť žiadna žena, ani brunetka či blondínka, je to skrátka ten správny neutrálny odtieň, bijúci do marhuľkova. Jej vysoká pigmentácia a textúra z nej robia moju obľúbenú lícenku, nemusíte ju totiž štetcom dolovať, stačí i jemný dotyk štetca a líčka sa rozjasnia farbou. 
Riasenka Pupa Vamp! Extreme je updateom klasickej Vamp! maskary a teda je o niečo väčšia, kefka je gumená a v strede zúžená, čo nie celkom každému vyhovuje ale sľubuje ešte väčší objem rias a okamžitý veľkolepý efekt. Riasenka je čierno čierna, čiže prakticky pri prvej vrstve sú riasy zvýraznené a predĺžené, no ja zvyknem vždy aplikovať až dve vrstvy. Nerozmazáva sa ani po celkom dni a to je niečo, na čom si zakladám. Tvar tejto kefky mi vyhovuje o čosi menej ako u pôvodnej Vamp! ale celé je to vec názoru a zvyku. 

Lesky na pery Miss Pupa Gloss sľubujú okamžité zväčšenie pier s 3D efektom a brilantný lesk. Kombinácia aktívnej zložky na báze guľôčok kyseliny hyalurónovej a výťažku manga, vypĺňa a vyhladzuje, zabezpečuje dokonalú hydratáciu. Inovatívna gélová textúra, mäkká a vysoko kĺzavá, vytvára na perách jemný, ultra lesklý a priľnavý film, ktorý sa nelepí. Lesky sú balené v priesvitnom obale kombinovanom so striebornou a pôsobia na mňa veľmi elegantne a chutne. Aplikátor je na perách príjemný a ľahko sa s ním pracuje. Lesky sú v ponuke až v 18 farbách, od nude a priesvitných leskov, cez koralové a červené odtiene až po tie marhuľkové a ružovkasté. Mala som možnosť otestovať štyri odtiene, dá sa povedať, že z každého odtieňa jeden. Najviac ma zaujal nude odtieň s  a markuľkový. Ako vyzerajú jednotlivé farby na perách si môžete pozrieť nižšie. Lesky ako také veľmi nepoužívam, konktétne mám len jeden obľúbený  doma vo svojej zbierke. Lesky Miss Pupa sú skôr jemnejšie pigmentované, ale perám dodajú razom "šťavu" a plnosť, to sa im musí uznať. Opticky pery zväčšia a dodajú im krásny lesk, takže vyzerajú plnšie a objemnejšie. Len pri sýtoružovom som mala problém pri aplikáci, na perách sa mi trocha zlieval. Inak tieto lesky hodnotím kladne, sú vydarené a z pomedzi toľkých farbičiek si vyberie každá žena. 

zľava 202/ 103/ 303/ 305


Čo vravíte na značku Pupa, zaujalo vás niečo? :-)


4 komentáre

  1. Ja som si tú riasenku kúpila v darčekovom balení s pinzetou + malou taštičkou a je otrasná. Ani klasická Vamp mi nesedí, ale určite vyskúšaj od Pupy ULTRAFLEX, to je kráľovná medzi riasenkami (vyskúšala som už vyše 50 riaseniek a táto je top :*). Laky sú ok ale rýchlo sa míňajú a sú pomerne drahé ale posledne som vyskúšala aj BB a tie sú tiež fajn (mám ten zmatňujúci) =).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ježiš milujem tvoje fotky k článkom ♥ Čo sa týka produktov, najviac ma zaujala tá riasenka, zrejme po nej siahnem, veľmi ma zaujala:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odstíny lesku vypadají fakt skvěle :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky! Od Pupy jsem nic nezkoušela, ale ráda bych vyzkoušela tuto řasenku a matné rtěnky :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť