VACATION

piatok 19. augusta 2016

Čauky mňauky, 

nasledujúci týždeň sa neuvidíme, pretože konečne i ja vyrážam na dovolenku! :-)
Už ani neviem, ako som celé leto prežila, ale moje prosby boli vyslyšané, moja kreditka plače, ale ja sa radujem, pretože konečne odtiaľto vypadnem a užijem si kúsok leta a samozrejme more...to musí byť, pre mňa leto bez mora nie je letom...
Veľmi som toto leto túžila ísť do Talianska, ale nakoniec voľba padla na Grécko, tak verím, že nebudem sklamaná a Egejské more mi to vynahradí.  Minulý rok sme zažili temperamentné Španielsko a šlo hlavne o poznávací zájazd, no tento rok si túžim viac oddýchnuť. To ale neznamená, že nepodnikneme nejaký trip po ostrove, určite všetko zdokumentujem :)
Beriem so sebou i zrkadlovku, vravím si-kedy ak nie tam a teraz.
Ostávame v kontakte aspoň prostredníctvom fb stránky....
budem pridávať fotky a postrehy, ak to bude možné a bude wifina :)
Ešte stále sa však môžete zapojiť do GA, ktorú vyhlásim akonáhle sa vrátim, takže si dajte na čas!


Prajem vám ešte pekné leto!





1 komentár