Autumn Inspire

pondelok 12. septembra 2016

September 
prišiel nečakane, celkom nenápadne. Po tichučky, bez pozdravu. Prvý týždeň sa niesol v znamení babieho leta, teploty sa vyšplhali na tropické, a tak som tento prechod tento rok takmer ani nezaznamenala. Za letom sa mi bude jednoznačne cnieť. Slnko dokáže nabíjať energiou a to, že sa s ním rozlúčime na niekoľko mesiacov- to si nechcem ani predstaviť, zarmucuje ma to. Rozlúčka s letom vrcholí vo veľkom štýle, záver sezóny sa blíži. Postupne sa vyľudnia preplnené terasy, zavreté kúpaliská budú zívať prázdnotou. Horúce dni vystriedajú sychravé popoludnia a daždivé večery. S klesajúcou teplotou mnohým ľuďom klesá nálada. Aj v jesennom období je možné nájsť isté čaro. Niekto jeseň miluje. Ja ju iba tolerujem. Ale na druhej strane je to príležitosť viac sa zamerať na pestovanie svojej duše, viac sa prechádzať, viac premýšľať a vnímať. Upršané počasie je príležitosť dočítať rozčítanú knižku, či viac písať blogy, pre niekoho možno čas konečne dopliesť sveter :-)

Aj v jesennom období, ktoré iste mnohých irituje, sa dá ísť s dobou. Niekto vsadí na eleganciu a niekto radšej na funkčnosť. Podľa mňa ani kompromis nie je na škodu.

pinterest.com

Čo by teda nemalo chýbať v jesennej výbave?
tumblr.com

Byť ready sa oplatí. Ja sa na jeseň pripravujem vždy v predstihu.
Každučkú sezónu si dokúpim novú bundu či topánočky. 
Pre mňa je istotou predlžená parka, najlepšie v zemitej farbe. S kapucňou a peknými detailmi, ktoré z nej robia kúsok na každý deň. Tento rok som si kúpila i novú bomberu, v army green farbe, ktorá je obrovským hitom a zistila som, že mi dokonca pristane, na moje počudovanie.

Ďalším must-have kúskom sú pre mňa jednoznačne kotníkové topánky a chelsea boots. Sú skvelé a strašne pohodlné a pritom sa dajú kombinovať ku všetkému a na každú príležitosť. 

Do dažďa sú ťažkou vychytávkou kotníkové gumáky, v rôznych farbách, veselé a farebné s potlačou, ktoré oživia čierno-čierny outfit, alebo naopak neutrálne a nenápadné i ku klasickému kabátu. 

Ak ste nadšenci profi štýlu, a máte radi funkčné a flexibilné odevy, odolné voči vetru a dažďu, skúste Engelbert Strauss. Okrem pracovných odevov, majú kolekciu pre pánov, dámy i deti, a to práve do prechodného chladného počasia. Troyery z hrejivej tkaniny a softtshelové vesty dodajú ten správny pocit tepla a hravo zdolajú nástrahy počasia-dážď, vietor i mráz!


Užívajte ešte pekné počasíčko a nezabudnite- i jeseň má isté uspokojivé čaro :-) 




4 komentáre

  1. beautiful..thanks for sharing
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny článok- ja sa na jeseň teda veľmi teším ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na podzim se už moc těším, ale zatím to na něj venku vůbec nevypadá :D :)
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek plný podzimní nálady! :) mooc se těším na podzim:))
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť