KRASNA KAZDY DEN

nedeľa 2. októbra 2016

 Ahojte krásky,
už niekoľko mesiacov testujem dva skvelé prírodné produkty a nastal čas podeliť sa s vami o moju skúsenosť. Milá pani Míša z eshopu krasnakazdyden.cz mi opäť zaslala v roztomilej krabičke naotestovanie výrobky podľa vlastného výberu a dnes vám ich hrdo predstavím. Na úvod len dodám, že oba ma nesklamali a som z ich účinkov nadšená! Toto bude rozhodne recenzia nesúca sa v príjemnom duchu a ak vás baví skúšať a objavovať stále novú a neokukanú prírodnú kozmetiku, určite nevynechajte jej stránku, pribudli totižto nové značky. 


Bentonitový íl nesie názov podľa miesto výsktu tohto ílovitého prášku (Benton-USA). Je známy vďaka svojim mimoriadnym čistiacim vlastnostiam a schopnosti pohlcovať špinu a prebytočný maz. Už po stáročia sa používa na liečbu rôznych kožných či zažívacích chorôb, najviac však na problémy vlasovej pokožky. Kľudne sa však môže používať i na telo, napr. priamo na postihnuté miesta lupienkou či ekzémom. Hlavným dôvodom, prečo som chcela bentonitový íl vyskúšať je moja mastná seboreická pokožka hlavy, Nech s ňou bojujem akokoľvek, mastí sa veľmi rýchlo a prebytočný maz a mastenie vlasov mi robí vrásky. Šampóny sa snažím striedať, aby si vlasy nezvykli , no napriek tomu stále som nenašla ten pravý prípravok, ktorý by mi s mastením hlavy pomohol. Ak aj, vždy iba krátkodobo. Íl sa nie veľmi šťastne nanáša- je potrebné ho namiešať s vodou a dostať na pokožku hlavy- dozaista bude od neho špinavá celá vaňa. Ale nevadí. Možno ho použiť dokonca ako náhradu šampónu, stačí naniesť na vlasy a klasicky opláchnuť, ale poriadne vymyť, aby neostali vo vlasoch usadeniny. Alebo ho možno nechať chvíľku pôsobiť na pokožke hlavy a zabojovať tak s nepríjemnými pocitmi svrbenia či vyrážkami vo vlasoch a až následne zmyť. U mňa tento produkt vo väčšine prípadov zafungoval, ak som si ho ale správne z vlasov vymyla. Spravil mi efekt pevnejších vlasov bez akéhokoľvek iného prípravku a zároveň sa vlasy pri korienkoch tak nemastili. Pôsobilo to na oko, akoby som použila po umytí suchý šampón. Čo sa týka seborey, tá je natom zvyčajne rovnako. Pokožka hlavy ma nesvrbí, no musím ju naďalej umývať každý druhý deň, aby som nevyskočila z kože. Za mňa sa ráta i malý pokrok k dobru :-)
objem:100g
cena: 4,50

Kto ma pozná už dlhšie tak vie, že očné krémy som začala používať ešte na vysokej škole, približne vo veku okolo 24-25 rokov. Zo začiatku som si vystačila ako nenáročná študentka s obyčajnými značkami, časom som však skúsila i bájny Clinique. Neviem, tie krémy neboli zlé ale čo sa týka zloženia, to nebolo veľmi slávne, vo väčšine nabité silikónmi a chémiou. I keď účinky sa dostavili, kvôli zloženiu som sa rozhodla skúsiť našu slovenskú ručne vyrábanú prírodnú značku Dulcia. Ak vám nič nehovorí, je to iba do času, pretože v pleťovej kozmetike sú ozaj machri a tento očný krém s kofeínom sa môže pýšiť titulom bestseller. Zaiste právom. Testovala som ho viac ako 3 mesiace! To už je niečo a už po prvom týždni som bola natešená. Krémik má skutočne neštandardnú farbu i konzistenciu. Je vyrobený na olejovej báze a preto je výživný a veľmi mastný, obsahuje aj bambucké, mangové či avokádové maslo.  Používam ho iba večer pred spaním a ráno ešte cítim pod očami jemný film. Raz do dňa ale bohate stačí. Plechovnička s krémom je maličká, ale vydrží neúrekom aj pri dennom používaní, pretože naniesť vám ho stačí žalostne málo. Vršok ale treba pevne došrúbovať, ak niekam cestujete, petože sa môže troška vylievať. Ak sa ale nemýlim, v predaji je vo vynovenom balení, takže toho sa už viac obávať nemusíte. Čo vás ale nadchne je kávový opar. Kávu ma tento krém ako v názve, tak i v zložení a tá vôňa je tak autentická až nebudete veriť. Kofeín tvorí hlavnú zložku krému a bojuje hlavne proti opuchom a tmavým kruhom, ktoré ja už chvalabohu, odkedy ho používam takmer nemám. Pokožku vypína a ráno si vždy všimnem i jemný protivráskový efekt. A to je úspech matky prírody, že takáto malá vecička dokáže skutočne divy. Očné okolie mám hydratované po celý deň, cítim, že je napnuté a vyživené, oči nepôsobia padnuto a unavene ani po ťažkom dni a celkovo sa o očné okolie ukážkovo stará. Tým, že podporuje prekrvenie pokožky, zosvetľuje kruhy pod očami. Ak stále hľadáte "ten pravý" očný krém, myslím, že práve ste ho našli!
objem: 15ml
cena:11,91
Čo vy a tieto značky, máte nejaký tip na naj produkt? :-)



3 komentáre

  1. Ten noční krém na oči mám už druhé balení a je opravdu super. Zesvětlil mi tmavé kruhy pod očima, krásně hydratuje a ráda bych vyzkoušela i jejich nový denní krém na oči. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež mám tento očný krém doma, aj keď u mňa je problém použivať ho pravidelne. :-D A eshop KKD je užasný, tiež som vyskúšala už veľa vecí od nich, či od soaphorie alebo iných značiek. Pekný blog. :)

    OdpovedaťOdstrániť