AVON NEWS#4

utorok 29. novembra 2016

Čauky mňauky,
čučím doma už takmer mesiac a je mi z toho smutno. Myslela som, že aspoň články mi pôjdu od ruky, ale kým si k tomu doslova "sadnem", je to obtiažne, lebo sedieť so zlomenou nohou nie je žiadna hitparáda. Ale prejdime radšej k príjemným veciam a pozrime sa na ďalšiu nálož noviniek z dielne Avon. 

Tentokrát vám ukážem omnoho viac produktov ako zvyčajne a veru nebudem šetriť superlatívmi :-)
Keď som uvidela v ponuke sprchovaciu penu Planet Spa s výťažkom z moringy, vedela som, že prvý produkt na testovanie mám jasne vybratý. Bola to sekundová voľba. Ak ste ešte neskúšali žiadnu sprchovaciu penu, toto je jedinečná možnosť. Veľmi krásne jemne vonia a spraví aj z obyčajnej sprchy luxusnejší zážitok. Pena je však redšia v porovnaní napr. s penou od Balea, ale celkovo je iná vôňou aj konzistenciou. Možno by práve takýto darček potešil vašu kamarátku alebo mamku pod stromčekom, určite ním nič nepokazíte.
Ružové bbčko s názvom Vitale Visible Perfection je taktiež novinka a veruže mi perfektne sedí až teraz v zimnom období. Krycia schopnosť je slabšia, taká primerane stredná povedala by som, ale čo je fajn, nefľakatí ako niektoré makeupy od Avonu. S pleťou vie pekne splynúť a to aj vďaka svojmu svetlejšiemu odtieňu, čiže nehrozia žiadne prechody ani žlté indiánske fľaky na tvári. Veľmi prirodzený odtieň, dosť svetlý a preto určite vhodnejší na zimu ako na leto. 
Korekčná tyčinka Ideal Flawless Softening Yellow je niečo na štýl korektorov od Maxfactor, takže túto som rozhodne mala tiež na muške. V ponuke sú tri druhy, žltý slúži najmä na okolie očí. Tyčinka mi však príde na môj vkus trocha tvrdá a vadí mi, že je na tvári dosť viditeľná. Pôsobí trocha neprirodzeným dojmom a príde mi, že trocha i okolie očí vysúša. Asi ako jediný z noviniek ma  tento produkt výrazne nenadchol.
Jednoznačne medzi vychytávky patrí obojstranná kajalová ceruzka na oči v odtieni Warm Sand. Tak skvelú maslovú konzistenciu si zamilujete. Za mňa jedna z naj ceruziek aké som od Avonu vyskúšala. Kým s čiernym hrotom vykúzlite peknú mačaciu linku, bronzový koniec kútik oka rozjasní a oko opticky otvorí. Veľmi pekný výsledok za krátky čas a bez námahy.
Najviac ma potešili legendárne bronzové guľôčky Avon Glow. Vybrala som si spomedzi dvoch odtieňov odtieň Radiant Glow, čo je bronzová farbička s nádychom do koralovo ružovej. Určite môžem tieto guličky doporučiť ako bronzer alebo lícenku, dodajú líčkam šťavu a opálenejší vzhľad. Na kontúrovanie sa však nehodia práve kvôli ružovému nádychu, preto odporúčam ostať pri líčení lícnych kostí. Vydržia snáď celý život, to hádam nemusím dodávať! :-) Z rady Avon Glow som siahla aj po univerzálnej bronzovej tyčinke v odt. Blushing Coral a tak troška ľutujem, že som si namiesto nej nevybrala neutrálnejší odtieň Glowing Nude. Ako môžete vidieť na obrázku, ide o lícenku v tyčinke, ktorá sa používa podobne ako rúž na pery, vysúva sa a vy si ňou korigujete, kam a aké množstvo na lícne kosti nanesiete. Je dosť výrazne baby pink ružová, takže treba dávať pozor koľko jej na tvár aplikujete, aby to nebudilo protichodný dojem. Spoločne s bronzerom však pôsobí veľmi pekne a zdravo. 
swatch: tyčinka Blushing Coral/ kajalová ceruzka/ korekčná tyčinka


Zaujalo vás niečo z dnešných noviniek?



7 komentárov

  1. tieto novinky majú skvelé :) obľúbila som si Glow guličky a z tvojho príspevku sa mi veľmi páči aj kajalová ceruzka :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prajem skoré uzdravenie s nohou :)) .. avon poslednú dobu obchadzam, ale tá pena vyzerá pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa tiež zaujala zopár vecí v novom katalogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Avon kozmetiku úplne milujem, mama sa už radšej robí, že vždy katalog zabudne v práci, lebo vždy jej dávam mega zoznam, čo NUTNE odtiaľ potrebujem:D Odtiaľto ma najviac zaujala tá korekčná tyčinka, aj keď píšeš, že teba moc nenadchla, mňa by veľmi zaujímalo, ako by sa mi s ňou pracovalo:) A bronzujúce gulôčky sú klasika, jedny mám už dlhšie a sú perfektné!:)

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kráásne, vidím, že si budem musieť nový katalóg prelistovať :) no najradšej mám od nich produkty od Planet Spa :)

    http://www.ellenya.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mala som penu na sprchovanie a suhlasim, bola super. Aj guličky mám a tiež som s nimi spokojna.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť