VIANOCE S DM

piatok 23. decembra 2016

Ahojte priatelia,
sa mi snáď sníva, ale už zajtra sú tu Vianoce, sviatky pokoja, pohody a mieru a ja ešte dnes pracujem :-D Ten pokoj je u mňa tento rok na prvom mieste a nič si neprajem viac, vytúžený a zaslúžený rest a chill pod stromčekom, v ruke pohár vína a celý deň čučať rozprávky...:-) Nič viac mi netreba, výzdoba je pripravená, menučko sa uvarí a potom príde na rad rozbaľovanie darčekov, scenár už poznáte, každý rok sa opakuje.

Ešte predtým, ako vám zaželám krásne sviatky, vám ukážem jeden z troch krásnych dm boxov, ktorý som dostala od dievčat z dm-ky. Box bol pre mňa veľkým milým prekvapením, pretože som ho nečakala. Dostala som ho na Mikuláša a namôjdušu sa aj niesol v tomto duchu. Krabičku ako zvyčajne odkladám k ostatným do zbierky, je to jeden z najkrajších boxov vôbec, čo si vravím pri každom ďalšom boxe, ktorý mi príde. Veľmi pekne to dievčatá vymysleli a aj mňa by veľmi bavilo tvoriť takéto krásne prevedenia balení.

Obsah ma potešil nemenej. Kozmetiky mám doma habadej a preto boxík plný dobrôt mi spravil o to väčšiu radosť. Previazaný bol saténovou stužkou a vo vnútri sa ukrýval aj mikulášsky pozdrav od dievčat :-)
A tu už môžte vidieť obsah celého mikulášskeho balíčka. Okrem medíku, som dostala bielu čokoládku kokos, mango a maracuja (sä v nej kúsky kokosu-bola fantastická) a mliečnu čokoládku s malinami, ktorú som schňupla za pár sekúnd. Sladkosti od dmBio môžem jednoznačne vychváliť, určite je to niečo pre náročnejšie a mlsnejšie jazýčky, za vyskúšanie určite stoja a zaslúžia si vstúpiť do širšieho povedomia. To by bola jedlá časť balíčka. Zvyšok bol zameraný ako inak- na vianočné pečenie a kreativitu. Asi vás sklamem, ak poviem že tento rok som toho napiekla celkom....hm..nula. Ani sa nečudujem, som rada, že žijem, ale pečiatky a vykrajovacie formičky na cesto ma fakt nefalšovane potešili. Nič také ako pečiatky v svojom kuchynskom repertoári nevlastním a je to fancy pomôcka na pečenie a možnože, dodatočne ešte na Silvestra niečo napečiem a vyskúšam ich.

Veľmi pekne ďakujem za sladkú nádielku, Natali&Vero!


4 komentáre

  1. Tiež mi prišiel z DM-ky boxík, ale vianočný a obsahoval rovnaké vykrajovačky, strašne sú rotomilé ♥

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný box :) My taky letos na Vánoce nepekly, jen vánočku a cukroví žádné.. no co, dyť se nic neděje :) Podstata Vánoc je jinde, než v jídle :D :)

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne vecičky ♥ Verím že ťa potešili :)

    OdpovedaťOdstrániť