Nakupuj s TIPLI.SK

nedeľa 19. februára 2017

Ahojte kočky!
Rady nakupujete na internete? Že dokážete presedieť hodiny browsovaním stránok a eshopov o móde, kozmetike či topánkach a kabelkách? Tak to mám pre vás skvelý tip! Postupne sa lepším a čas nakupovaním na internete skracujem na rozumnú normu, pretože ak si raz chcem niečo kúpiť, tak to hľadám až kým to naozaj nekúpim, mňa nič nedokáže odradiť. Boli ale časy, keď som si prezerala eshopy aj dve hodiny a nič :D V podstate, zhruba 80% mojich nákupov tvoria tie virtuálne nákupy cez net. Takže by bola škoda, ak by som nevyskúšala konečne aj ja nejaký cashback portál a nejaké tie euríčka neušetrila, gottseidank. Možno poznáte plnú peňaženku-tak to je presne ten portál, ktorý som neskúšala, lebo sa mi nepáčil :-D. Poznám ho, ale nikdy som ho nevyužila. 


Ale, aby som nebola iba skeptická, dnes vám predstavím niečo podobné, no omnoho lepšie aspoň z môjho pohľadu. Ide o cashback portál Tipli.sk (samozrejme je aj v českej verzii), ktorý funguje na princípe, že vám vracia určité % z vášho uskutočneného nákupu späť na váš účet. 


Čo preto treba urobiť?
Zaregistrovať sa. Registrácia trvá asi dve sekundy, pretože vložíte iba váš mail a heslo a máte svoj účet. Nezabudnite si dopliť IBAN, aby ste si potom mohli peniažky previesť na svoj účet úplne v pohode. 

Aké sú výhody oproti iným podobným portálom?
  • Tipli ti dá najvyššie odmeny v porovnaní s podobnými portálmi a v prípade, že niekto poskytuje vyššie odmeny, dorovnározdiel :-)
  • peniažky vypláca už od 0,01€-ktoré si hneď viete previesť na svoj bankový účet, nie je tu žiaden minimálny limit, čo je super!
Aké obchodíky sú zapojené do spolupráce s Tipli? (sekcia OBCHODY)
Je z čoho vyberať. Spomeniem iba tie najznámejšie alebo obľúbené ako notoricky známe Notino. Baťa, Tchibo, Bonprix, Zoot, Hej.sk, Elnino.sk,.....Pri každom obchode je uvedené percento, ktoré sa vám vráti z nákupu.

Ako prebieha nákup?
  • prekliknete sa zo stránky Tipli.sk na konkrétny eshop, kde chcete uskutočniť nákup
  • nakúpite ako obvykle
  • peniaze sa pripíšu na váš účet na tipli.sk a odtiaľ si ich viete hneď previesť na svoj bankový účet
Určite neušetríte milióny, možno pár eur,... ale schválne, koľko človek mesačne minie a ak si to vynásobí dvanástimi mesiacmi-tak to môže byť veľmi funny čiastka! 

Poznáte Tipli.sk?


2 komentáre